ניצחון שלישי ברציפות למכבי ת"א 'שחר'. דניאל גרץ כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-11

אחרי שני ניצחונות רצופים שהוציאו את מכבי ת"א 'שחר' לדרך חדשה, התארחו היום הצהובים בקרית חיים אצל הפועל חיפה. חניכיו של עמיר תורג'מן שהתאוששו משלושה הפסדים רצופים עם שני ניצחונות של 0-1 חיפשו להשיג ניצחון גם נגד קבוצת הצמרת של הפועל חיפה. זה התחיל טוב עם שער מוקדם של דניאל גרץ והמשיך עם הגנה חזקה ששמרה על היתרון של 0-1 עד לסיום. עוד שלוש נקודות חשובות שמעניקות ניצחון שלישי רצוף לצהובים ומחזירות אותם למאבקי הצמרת.

המשימה של הצהובים היום לא הייתה צפויה להיות קלה. קבוצת הנוער של הפועל חיפה הפסידה פעם אחת בשמונה משחקים וכבשה 24 שערים. אשתקד המגרש בקרית חיים היה יכול להיות זה שיפתח את השמפניות עבור הצהובים שהפסידו ודחו מעט את החגיגות. שחקני מכבי ת"א 'שחר' פתחו טוב את המשחק ובדקה ה-11 כבש דניאל גרץ את שערו השני העונה והראשון מאז מחזור הפתיחה. הצהובים, ששיפרו את ההגנה בשני המשחקים האחרונים הצליחו למנוע מההתקפה השנייה בטיבה בליגה לכבוש וירדו להפסקה ביתרון קטן של 0-1.

הצהובים המשיכו להציג הגנה בלתי מתפשרת ומהעבר השני ניסו לכבוש את השני שיבטיח להם את הניצחון. דור ג'אן חיפש את שערו החמישי העונה אך לא הצליח להכניע את שוער הפועל חיפה. מנגד, גל טובלי עמד בפני ניסיונות האדומים מחיפה לכבוש ושריקת הסיום ראתה את שחקני מכבי ת"א 'שחר' שמחים על ניצחון שלישי ברציפות, כולם בתוצאה של 0-1. הצהובים הנחילו להפועל חיפה הפסד שני העונה והשתוו אליהם במספר הנקודות עם משחק אחד יותר. בשבוע הבא תחזור קבוצת הנוער לקרית שלום כאשר תארח את בני יהודה במשחק שייערך עם קהל לאחר ריצוי העונש בעקבות אירועי הדרבי.

מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי, דניאל לוי, מנסור עמאש, רותם בוסקילה, שון גולדברג, דור בוזגלו, דור פרץ, תמיר אברהמיאן, דניאל גרץ, גיא כהן, דור ג׳אן.