צמד של גיא כהן עזר לצהובים לרשום ניצחון שביעי העונה עם 1-2 ביתי על מ.ס אשדוד

לאחר פגרה של שבוע חזרו שחקני מכבי ת"א 'שחר' לפעילות עם ניצחון בית על מ.ס אשדוד. גיא כהן כבש שער בכל מחצית וביטל את השוויון הזמני של האורחים בתום המחצית הראשונה. המשחק שהיה אמור להיערך באשדוד הועבר לקרית שלום לאחר שהקבוצות החליפו את הביתיות. החניכים של עמיר תורג'מן שחזרו לנצח לאחר הפסד לבני יהודה במחזור הקודם, צימקו את הפער מהפסגה ל-9 נקודות בעקבות הניצחון.

ההפסד במחזור הקודם קטע רצף של שלודשה ניצחונות לצהובים שקיוו לחזור למסלול הניצחונות נגד מ.ס אשדוד. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הצהובים שתקפו דרך האגפים ודור ג'אן, גיא כהן ושרון זיסו סיכנו את שער האורחים. בדקה ה-36 הגבהה מדויקת של שון גולדברג מצאה את הראש של גיא כהן שנשאר חופשי ברחבה בכדי לנגוח פנימה את השער השלישי שלו העונה. שניות לפני הירידה להפסקה הצליחו האורחים מאשדוד למצוא את שער השווין, כנגד מהלך המשחק. אור אינברום חתך מהאגף לאמצע ושיחרר בעיטה מדויקת לפינה.

הצהובים ניסו להחזיר לעצמם את היתרון בתחילת המחצית השנייה ודור ג'אן, שעלה כקפטן היום ושרון זיסו היו קרובים להבקיע. תוצאת תיקו היא לא הפופולרית ביותר על שחקני מכבי ת"א שסיימו בה רק פעם אחת העונה ולא התכוונו להשאיר גם את המשחק היום ללא הכרעה. בדקה ה-70 שוער מ.ס אשדוד, עומר אבירם יכל רק להדוף בעיטה מחוץ לרחבה של שרון זיסו וגיא כהן עט על הכדור החוזר והשלים צמד. קשר מכבי ת"א 'שחר' יכול היה להשלים שלושער כמה דקות מאוחר יותר אך הקורה מנעה זאת ממנו.

התיקו 2-2 של מכבי חיפה בדרבי איפשר לצהובים לצמק את הפער מהמוליכה ל-9 נקודות. בשבוע הבא יארחו שחקני מכבי ת"א 'שחר' את האחרונה בטבלת ליגת העל לנוער, הפועל ירושלים.

טבלת ליגת העל לנוער

לוח משחקים

הרכב: גל טובלי, שחר פיבן, מנסור עמאש, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, רועי יאיר, תמיר אברהמיאן, שרון זיסו, דניאל גרץ, גיא כהן, דור ג'אן.