דור ג'אן (4), דין אקפי (53) ואושר אבו (75) עזרו למכבי ת"א 'שחר' לרשום ניצחון 0-3 על הפועל כפר סבא

שלושה משחקים ללא ניצחון היו יותר מדי עבור שחקני הנוער של מכבי ת"א שהציגו משחק טוב וניצחו את הפועל כפר סבא 0-3 היום בקרית שלום. לאחר שתי תוצאות תיקו והפסד שהרחיקו אותם מפסגת ליגת העל לנוער התאוששו חניכיו של עמיר תורג'מן וחזרו לנצח. דור ג'אן כבש במחצית הראשונה, דין אקפי ואושר אבו מצאו את הרשת במחצית השנייה וחתמו את התוצאה הסופית.

שחקני מכבי ת"א 'שחר' הגיעו לאחר הפסד ושתי תוצאות תיקו ואת המשחק היום פתחו במצב רוח התקפי. לאחר כמה ניסיונות לעבר השער של האורחים בדקות הראשונות הצהובים מצאו את הרשת כבר בדקה הרביעית. דור ג'אן דחק מקרוב לרשת לאחר ששוער כפר סבא הדף את הניסיון הראשון של שרון זיסו. שער שמיני העונה לכובש המוביל של קבוצת הנוער הצהובה. גם בהמשך המחצית שלטו שחקני מכבי ת"א 'שחר' וחיפשו את השער השני. דור ג'אן היה קרוב מאוד להכפיל את המאזן שלו ושל קבוצתו וגם אושר אבו ודין אקפי ניסו את מזלם.

המחצית השנייה החלה כמו שהראשונה הסתיימה כאשר התנועה הייתה רובה ככולה לכיוון שערה של הפועל כפר סבא. שמונה דקות לאחר ההפסקה קיבל דין אקפי כדור עומק באגף שמאל, חדר לרחבה, שלח כדור חזק לרשת העליונה והכפיל את היתרון של הצהובים. שער ראשון העונה לאקפי. בלם מכבי ת"א 'שחר', אושר אבו, ששיחק בקבוצה בשתי העונות האחרונות וחזר אליה לאחר חצי עונה, ציין משחק שני העונה וראשון בהרכב הפותח. כמו אקפי גם אבו חגג שער בכורה העונה כאשר עלה להתקפה בכדור קרן ונגח פנימה הגבהה של דניאל גרץ.

התוצאה נשמרה בעינה עד לסיום, 0-3 והחניכים של עמיר תורג'מן ציינו שער נקי ראשון לאחר שלושה משחקים ושלוש נקודות חשובות. הצהובים נשארו במקום הרביעי, נקודה מבני יהודה שבמקום השני ובשבת הבאה יחכה להם משחק חוץ לא קל אצל בית"ר ירושלים.

הרכב: גל טובלי, ירדן פינטו, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, רועי יאיר, דור בוזגלו, דניאל גרץ, דין אקפי, שרון זיסו, דור ג'אן.