שלושה שערים במחצית השנייה העניקו למכבי ת"א 'שחר' ניצחון שני ברציפות

לאחר ניצחון בית 0-3 על הפועל כפ"ס במחזור הקודם יצאה מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים והשיגה את אותה תוצאה. מחצית ראשונה ללא אירועים משמעותיים הסתיימה ללא שערים אך במחצית השנייה הסיפור היה שונה לגמרי. הצהובים של מכבי ת"א עלו חדים יותר וכבשו שלוש פעמים מרגלי שרון זיסו וגיא כהן (צמד) שנכנס כמחליף.

למרות שההפסד לבית"ר טוברוק במשחק החוץ האחרון הרחיק מעט את חניכיו של עמיר תורג'מן מהמקום הראשון הם הראו שלנצח הם לא שכחו. זה התחיל עם עם הניצחון במחזור הקודם ונמשך היום במתחם בית וגן בירושלים. בניגוד למשחק נגד הפועל כפ"ס בו כבשו הצהובים בפתיחה, היום זה היה קשה יותר נגד בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות ביטלו אחת את השנייה במחצית הראשונה ולהפסקה ירדו בתיקו ללא שערים.

במחצית השנייה היו אלו שחקני מכבי ת"א 'שחר' שפתחו טוב והכיתבו את מהלך העניינים במגרש. ארבע דקות לאחר ההפסקה עלה שרון זיסו להגבהה של דין אקפי מהאגף ונגח מעל שוער המארחים לרשת. הצהובים כחולים המשיכו לשלוט במשחק וליצור מצבים לאחר מכן וגיא כהן שנכנס כמחליף בשלהי המחצית השנייה היה זה שתירגם זאת לשערים נוספים. רבע שעה לסיום ניצל הקשר מסירה לא מדויקת של שוער בית"ר ירושלים ובעט מעליו בכדי להכפיל את היתרון. חמש דקות לאחר מכן שוב ניצל כהן טעות בהגנת המארחים וכבש את השני שלו במשחק והשמיני שלו העונה.

בשבוע הבא תארח קבוצת הנוער של מכבי ת"א את הפועל באר שבע ותנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות.

הרכב: גל טובלי, אוליבר ספרינג, דניאל שוורצבוים, אושר אבו, שון גולדברג, ירדן פינטו, דור בוזגלו, שרון זיסו, דין אקפי, דניאל גרץ, דור ג׳אן.