ניצחון שלישי ברציפות של מכבי ת"א 'שחר' שהושג בזכות שער עצמי ושער בכורה של קהינדה

מכבי ת"א 'שחר' השלימה היום בצהריים ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 0-2 על הפועל באר שבע. בכל שלושת הניצחונות הללו לא ספגו הצהובים כאשר בשני המחזורים הקודמים הם ניצחו 0-3 את הפועל כפ"ס ובית"ר י-ם. בסיבוב הקודם איבדו שחקני מכבי ת"א 'שחר' נקודות ראשונות העונה אחרי שסיימו בתיקו 1-1 בבאר שבע. גם היום האורחים מבאר שבע לא עשו לצהובים חיים קלים אך שער עצמי במחצית הראשונה ושער בכורה של לנרי קהינדה לקראת הסיום קבעו את התוצאה הסופית.

החניכים של עמיר תורג'מן פתחו את המשחק בניסיון לפרוץ את הגנת הארוחים. אלמוג אוחיון וגיא אביב פרצו באגפים והכניסו כדורים לרחבה ובדקה העשירית הגיע השער הראשון. גיא אביב עבר באגף ושלח כדור רוחב לעבר דור ג'אן. בלם באר שבע, בן אלגרבלי, ניסה למנוע מג'אן להגיע לכדור ולהרחיק אך בעט את הכדור לשערו הוא והעלה את הצהובים ליתרון. מהעבר השני, סהר שבתאי הי  קרוב להשוות עבור האורחים, שניות לפני הירידה להפסקה.

 שני המבקיעים מהמחזור הקודם, שרון זיסו וגיא כהן היו קרובים במחצית הראשונה להגדיל את היתרון אך למחצית ירדה מכבי ת"א 'שחר' ביתרון 0-1. שרון זיסו ניסה להכניע את רז רחמים מרחוק בתחילת המחצית השנייה וקצב המשחק נרגע מעט עד אשר נכנסו לפעולה המחליפים של מכבי ת"א 'שחר'. תחילה שגיב יחזקאל היה קרוב לכבוש ושתי דקות לסיום החלוץ הניגרי של הצהובים, לנרי קהינדה ניצל מסירה של דין אקפי בכדי להעלות את קבוצתו ליתרון 0-2. שער בכורה לקהינדה במשחקו השני במדי מכבי ת"א 'שחר'.

עד לסיום הצהובים שמרו על היתרון ועל שלוש הנקודות ונשארו במקום השני מרחק 9 נקודות ממכבי חיפה שבפסגה. בשבת הבאה תתארח מכבי ת"א 'שחר' בוולפסון לדרבי הגדול שלה נגד הפועל ת"א.

טבלת ליגת העל לנוער

לוח משחקים

הרכב: גל טובלי, רותם בוסקילה, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, ירדן פינטו, שרון זיסו, גיא כהן, גיא אביב, אלמוג אוחיון, דור ג'אן.