הצהובים שבו למקום הראשון בזכות שערים של עטר (4) בפנדל וארנשואו (77). צ'ראן צימק זמנית.

אוהדי מכבי תל אביב שבילו את זמנם הערב בין מאניה לדיפרסיה סיימו את ההתמודדות עם חיוך גדול אחרי ניצחון 1-2 על מכבי נתניה. כבר בדרך לאצטדיון תחושת הדכדוך מההפסד בחיפה התחלפה בשמחה לאור התוצאה של הפועל ת"א בקרית אליעזר. גם בדקה הרביעית האופטימיות התעוררה אחרי שער יתרון של אלירן עטר, אבל חצי שעה אחר כך היא התחלפה בתסכול לאור שער השוויון של האורחת. 13 דקות לסיום רוברט ארנשואו מצא את הרשת מקרוב ושלח את האוהדים לחגוג את החזרה למקום הראשון. אחרי שלושה משחקים הצהובים חוזרים לנצח ועל הדרך זוכים מחדש להסתכל על הליגה מלמעלה.

_IR_0455

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם הרבה מאד התלהבות ובאה על שכרה כבר בדקה הרביעית אחרי שזיו אדלר שרק לכדור עונשין. מלך שערי הליגה אלירן עטר ניגש לבצע את הבעיטה ושלח כדור מדויק לפינת השער של לואיג'י צ'נאמו. עטר עוד הספיק למצוא את הרשת בפעם השנייה אחרי מהלך קבוצתי, אבל הקוון פסל את השער בטענה לנבדל. מכאן והלאה המשחק התאזן כאשר מצד אחד דור מיכה היה פעיל במיוחד ומנגד ירדן כהן הניע את ההתקפות של האורחת. הצהובים הורידו את הרגל מהדוושה וזה עלה להם בשער השוויון אחרי שצ'ראן מצא את עצמו לא מכוסה ברחבה בדקה ה- 39. עד להפסקה סבע, עטר וגונזאלו עוד ניסו את מזלם אבל התוצאה נשארה בעינה.

_IR_0399

גם בפתיחת המחצית השנייה המשחק לא התעלה גבוהה למרות ששחקני מכבי תל אביב החזיקו יותר בכדור. אוסקר הכניס למגרש את גאל מרגוליס להופעת ליגה שנייה בתוך פחות משבוע ואת החלוץ הוולשי רוברט ארנשואו. הלחץ גבר, ראדי ניסה את כוחו פעמיים בבעיטות מאיזור קו ה-16, אלברמן שפשף את הקורה ומרגוליס כמעט כבש בעזרת המגן, אבל השער מיאן להגיע. רבע שעה לסיום הכדורים כבר שרקו בתוך תיבת החמש של האורחת ובדקה ה-77 הצהובים באו על שכרם. מרגוליס מצא את ראדי בפינת הרחבה, האחרון פרץ על הקו והוציא רוחב לארנשואו שכבש את שער הניצחון. אחרי שבוע אחד בלבד בו איבדה את הפסגה מכבי תל אביב חוזרת למקום הראשון.

_IR_9948