בדש העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-21, אבל דאבור (37), עטר (41) ומיכה (47) הפכו את התוצאה. אזולאי (55) רק צימק

מכבי תל אביב אירחה במסגרת המחזור האחרון של ליגת ווינר את הפועל קרית שמונה והצליחה לנצח את האלופה הנכנסת לאחר שני ניסיונות לא מוצלחים. המשחק לא שינה שום דבר לאף אחת משתי הקבוצות שהציגו משחק משוחרר עם לא מעט אירועים בתוך הרחבות וחמישה שערים. ניר לוין העלה הרכב שכלל לא מעט שחקנים מחליפים וצעירים שלחלקם הייתה זו הזדמנות ראשונה לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון. בסופו של דבר כולם הציגו משחק טוב למדי ושערים של מונס דאבור, אלירן עטר ודור מיכה סייעו לצהובים לסיים את העונה עם וטעם טוב בפה בעזרת ניצחון 2-3. 

ההרכב הצעיר למדי של מכבי תל אביב אותת על כוונותיו כבר בפתיחה ואחד ה"מבוגרים" שבחבורה, אלירן עטר סיים מהלך נאה עם בעיטה שחלפה ליד קורת שערו של דני עמוס. מבין הצעירים שקיבלו הזדמנות בהרכב הפותח אפשר היה למצוא את ריף פרץ שעבר פציעה לא קלה ולו היו אלה דקות ראשונות במדים הצהובים העונה. עוד אחד שזכה לדקות בוגרים ראשונות העונה בליגה הוא יגיל ביטון שבצהריים חגג אליפות עם קבוצת הנוער ומול קרית שמונה פתח כמגן ימני והיה פעיל מאוד בדקות הראשונות. עוד צעיר שעשה קפיצת מדרגה העונה והפך לשחקן הרכב קבוע הוא מונס דאבור שניסה להוסיף לשבעת שערי הליגה שלו עם בעיטה מתוחכמת אך החמיץ במעט.

לאחר עשרים דקות גם האורחים מקרית שמונה נכנסו למשחק ולאחר הזדמנות נפלאה של שלומי אזולאי שנגח החוצה מקו החמש הגיע גם השער הראשון. ברק בדש קיבל כדור עומק בתוך הרחבה ושלח בעיטה חדה ומהירה לפינה של ברק לוי שנותר חסר אונים. רבע השעה לאחר מכן הייתה דלה באירועים אך אז הגיעה התשובה של מכבי ת"א. רחמים צ'קול שפתח לראשונה בליגה מאז המחזור החמישי בישל למונס דאבור שעם טכניקה טוב כבש את שער הליגה השמיני שלו והשווה ל-1-1. זה היה גם האות למלך השערים של הצהובים העונה, אלירן עטר להיכנס לעניינים וכעבור כמה דקות הושלם המהפך. רפי דהן פרץ בצורה יפה באגף והעביר כדור רוחב שאותו תירגם עטר לשער די קל שסגר בר מצווה של כיבושים בליגה לחלוץ הפורה ביותר של מכבי ת"א העונה. מחצית משוחררת של כדורגל מצד שתי הקבוצות הסתיימה ביתרון קטן של מכבי תל"א שהייתה גם מעט טובה יותר מיריבתה. 

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה. דקה אחת של משחק הספיקה בשביל החמצה של דאבור ושער של דור מיכה שקיבל מסירה מצוינת מדאבור ובקור רוח גילגל לרשת של דני עמוס את השלישי של מכבי ת"א. שער שני ברציפות של מיכה שכבש גם מול בני יהודה באמצע השבוע כאשר שער הליגה האחרון שלו לפני כן היה במחזור השני נגד מ.ס אשדוד. לפני שהמשחק נהפך לחד צדדי לגמרי הראו שחקני הפועל קרית שמונה שהם עדיין לא אמרו את המילה האחרונה ובדקה ה-54 צימק שלומי אזולאי את התוצאה עם שערו השלישי העונה (אחד בכל משחק) נגד מכבי ת"א. המשחק נרגע מעט לאחר השער המצמק של האורחים שהיו יכולים להשוות בדקה ה-71 עם ברק בדש שנותר לבד מול ברק לוי אך בעט החוצה. 

אלירן עטר יכול היה להכפיל את מאזנו במשחק לפחות בשתי הזדמנויות שונות וגם רפי דהן, שהסתפק בשער בודד באירופה ליג, ניסה את מזלו מרחוק אך לא הצליח לכבוש. לקראת סוף המשחק ניתנה הזדמנות לשחקן נוסף שלא ראה דשא העונה עקב פציעה ארוכה, אבי סטרול, לקבל דקות ראשונות. גם דור ז'אן שכבש באמצע השבוע מול בני יהודה ונכנס כמחליף למשחקו השני בבוגרים יכול היה להבקיע משחק שני ברציפות אך בעט חלש לידי השוער. עד לסיום לא היו אירועים משמעותיים ומכבי ת"א רשמה ניצחון נאה על האלופה מקרית שמונה והורידה את המסך על עונה מאכזבת למדי שהסתיימה ללא תואר ומחוץ למקומות המובילים להשתתפות במפעל אירופי.