קשר הצהובים שמח על ניצחון ושער בהופעת הבכורה שלו: "נהניתי מהמשחק, יש פה קבוצה טובה"

אחרי שהבטיחו אמש את מקומם בשמינית גמר גביע המדינה שחקני מכבי תל אביב שבו הבוקר לאימונים לקראת משחק הליגה בשבת (אצטדיון ר"ג, 19:30) מול הפועל ר"ג. שרן ייני התאושש מהפציעה שספג בראשו וערך אימון שחרור עם עשרת השחקנים הנוספים שפתחו במשחק אתמול. שאר שחקני הסגל, בינהם גונזאלו גארסיה ששב מספרד, ערכו אימון בנפרד.

מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה הודה כי לא היה קל לעבור את מכבי נתניה: "היה משחק קשה, אך השחקנים ידעו מה לעשות. זה לא פשוט לנצח את אותה קבוצה ארבע פעמים ברציפות, אך שיחקנו טוב וקיבלנו מספר הזדמנויות הבקעה. אנחנו משתפרים במהלך העונה ואני מרוצה מזה". אוסקר כבר מתכונן למשחק הבא של הצהובים: "האוהדים אולי חושבים על הדרבי, אך אנחנו חושבים רק על הפועל רמת גן בשבת".

http://www.youtube.com/watch?v=IMthmWUQTs0

הקפטן שרן ייני אמנם נפצע במצחו ונתפר, אך היה בעיקר שמח על התוצאה:"זה ניצחון חשוב, היה קשה להבקיע מכיוון שנתניה סגרו את המשחק, אך אני שמח שהצלחנו להבקיע. ידענו שאם לא ניתן להם לקחת את היתרון נצליח לנצח. לגבי הפציעה, אם זה מגיע יחד עם ניצחונות אז לא אכפת לי".

ערן זהבי שכבש שער במשחק הבכורה שלו במדים הצהובים כחולים מרוצה מפתיחת הדרך במכבי ת"א: "כיף גדול להבקיע, בעיקר לאחר שלא הבקעתי הרבה זמן. יש לנו דרך ארוכה לעשות וכבר בשבת יש לנו משחק חדש. כולם קיבלו אותי בצורה יפה, נהניתי מאוד מהמשחק כי יש פה קבוצה טובה, תמיד יש מקום להשתפר אבל אנחנו בדרך הנכונה".