קפטן הקבוצה התייחס במסיבת העיתונאים לטענה שהקבוצה מתקשה מול קבוצות גדולות בחוץ: "נתכונן בהתאם".

מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר מול האלופה עירוני קרית שמונה. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה הגיע מלווה בקפטן הקבוצה שרן ייני והתייחס לחשיבות המשחק הקרוב: "בשבילי כל המשחקים חשובים, כולם מביאים לנו שלוש נקודות. יכול להיות שמשחק מול הפועל תל אביב הוא קצת יותר משלוש נקודות אבל לגבי כל השאר הם כולם חשובים באותה מידה. אני מקווה שהמגרש יהיה מספיק טוב בשביל לשחק כי הרבה אוהדים צפויים להגיע לשם, אבל מזג האויר יהיה זהה עבור שתי הקבוצות. אני חושב שזאת תהיה טעות להתעסק בתוצאות של הפועל תל אביב, כי אנחנו צריכים להתרכז רק במה שאנחנו עושים".

המאמן אף התייחס לניצחון האחרון ולאופן בו הוא ניסה להוריד את השחקנים לקרקע במהלך השבוע: "השחקנים יודעים מה אני חושב, הם יודעים שלא עשינו כלום חוץ מלנצח משחק ולקחת שלוש נקודות. זה דבר טוב שהשחקנים שלא משחקים הרבה זמן היו טובים במשחק האחרון וזה גם התפקיד שלהם, להיות טובים כשקוראים להם לעלות לשחק. מחר נשחק עם ברק ועם עוד עשרה שחקנים, אני סומך עליו, הוא עובד טוב באימון ואין לי שום בעיה להציב אותו בהרכב".

קפטן הקבוצה התייחס לביקורת על כך שהקבוצה מתקשה לנצח קבוצות "גדולות": אני לא מבין כל כך את הדיבורים, ניצחנו את מכבי חיפה בסיבוב הראשון, את האלופה קרית שמונה ואת מ.ס. אשדוד שצמודה אלינו בטבלה. אין לנו בעיה פסיכולוגית בקבוצה, אנחנו מנסים לקחת כל משחק בין אם מדובר בקבוצה במקום האחרון ובין אם קבוצה שרצה איתנו בצמרת. אנחנו צריכים להצהיר כוונות בכל משחק ולשדר מסר לקבוצות האחרות, כל משחק הוא חשוב לנו".

ייני המשיך: "אני לא מאמין כל כך בסטטיסטיקות של משחקי חוץ, עצם זה שזה משחק חוץ לא גורם לנו להרגיש לא בנוח, למרות שבבית תמיד זה יותר כיף לנו לשחק. קרית שמונה קבוצה טובה, אנחנו יודעים שהולך להיות משחק מאד קשה ושמזג האויר לא הולך להקל עלינו אבל אנחנו מתכוננים לזה בהתאם. אני וכל הקבוצה מאד סומכים על ברק, זה לא משחק ראשון שלו הוא שיחק כבר בעבר. יש לו אופי טוב, הוא ייאבק ויוכיח את עצמו".