שער דרמטי של פריצה בתוספת הזמן הכריע את משחק הבית הראשון של הצהובים העונה בליגת העל  

לאחר ניצחון חוץ בעכו במחזור הראשון אירחה היום מכבי ת"א את בני יהודה בבלומפילד למשחק הביתי הראשון של הצהובים בעונת 13/14. כבר בדקה ה-2 קיבל ערן זהבי מסירה חכמה מפריצה והחמיץ במעט את המשקוף וכעבור 13 דקות, בעיצומו של הלחץ המתגבר מצד מכבי ת"א זהבי שוב היה קרוב מאוד עם עצירה ובעיטה מהאוויר שנחתה על גג השער של איינוגבה. בהמשך טל בן חיים שהיה פעלתן מאוד במחצית הראשונה היה הכי קרוב לכיבוש עד לתום 45 הדקות הראשונות עם בעיטה חזקה שפגעה בקורה. גם לאחר מכן הצהובים המשיכו לשלוט ולהגיע לאזור הרחבה אך לא הצליחו למצוא את הרשת ולמחצית ירדו הקבוצות עם תוצאה מאופסת.

Ben haim

המחצית השנייה החלה באותו הקצב מצד הצהובים שחיפשו את שער היתרון. ראדי החמיץ במעט את הקורה עם בעיטה אופיינית מחוץ לרחבה והצהובים פגעו בפעם השנייה בקורה עם בעיטה של זהבי מקצה הרחבה. מס' 7 של מכבי ת"א היה אחראי גם על ההזדמנות הבאה של הצהובים עם בעיטה מהאוויר בסיבוב שחלפה סמוך לקורה של איינוגבה. המשחק הגיע לדקות המכריעות כאשר לוח התוצאות עדיין הראה על 0-0 וראדי היה קרוב מאוד פעמיים להעלות את הצהובים על הלוח. פעם אחת איינוגבה זינק והדף בעיטה חופשית חזקה של קשר הצהובים שמיד לאחר מכן הרעיד את המשקוף עם בעיטה מקרוב. 

Prica

ההכרעה במשחק חיכתה לתוספת הזמן כאשר ראדה פריצה התרומם להגבהה של דור מיכה ונגח את שער הניצחון שהקפיץ מעל 12 אלף צהובים ביציעים. רצף של שלושה משחקי בית נגד בני יהודה ללא ניצחון הסתיים עם 0-1 דרמטי שהעניק לצהובים שש נקודות מלאות בתום שני מחזורי ליגה. משחקם הבא של הצהובים יהיה המשחק הראשון בשלב הבתים של האירופה ליג נגד אפואל ניקוסיה (19.9) וכמה ימים לאחריו ייערך המשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל נגד מכבי חיפה. 

Celebrations