מכבי לא ריחמה על האורחים מהדרום ורשמה ניצחון משכנע של 0-5 על הפועל באר שבע. שערי בכורה לגורי ולוגסי, הופעת בכורה לפריצה.

6

מכבי תל אביב אירחה הערב את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה- 18 בליגת Winner. כשהיא נמצאת במקום השני בטבלה בפיגור של נקודה מהפועל תל אביב. כבר בדקה החמישית קיבל סטיב גוהורי, שהחליף את קרלוס גארסיה הפצוע, את הכדור ברחבת באר שבע ובעט כדור מדוייק לפינה שהטעה את בן-שאנן וסימן יתרון צהוב מוקדם. באר שבע ניסתה להגיב וכדור שהגביהה לרחבה הגיע לראשו של מרקוביץ' שנגח למשקוף שערו של ברק לוי. מכבי הבינה את הרמז וכבר בדקה ה- 15 אלירן עטר ניצל בלבול ברחבה הבאר שבעית וכבש את השני של הצהובים. המכונה המכבית לא הפסיקה לפעול והתקפה מתפרצת הסתיימה בכדור-אמן של מהראן ראדי לאלירן עטר שגלגל את השלישי מול הרשת החשופה.

לגלריית תמונות

7

במחצית השניה ניסתה באר שבע לחזור למשחק כשכדור חופשי של נאסאר פגש את המשקוף של ברק לוי ונהדף, באר שבע המשיכה ללחוץ וזכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים, כדור שבעט תומר סוויסה ונהדף על ידי ברק לוי המחליף את אניימה המצוי באליפות אפריקה. החלוץ השבדי החדש, ראדה פריצה, רשם הופעת בכורה כשנכנס בדקה ה- 66 במקומו של דור מיכה. מכבי לא הסתפקה בשלישי כשמהראן ראדי השתלט על כדור תועה ברחבה האדומה ושחרר טיל לחיבורי הקורות של בן שאנן בדקה ה- 68. פריצה התאקלם היטב כשבישל בעקב את החמישי ללוגסי שבעט כדור מדויק לרשתו של בן-שאנן. אם לא הספיקו לבאר שבע הצרות, היא נותרה בעשרה שחקנים אחרי הכשלה גסה של פיראס עווד המחליף בדקה ה-86.

3

במחזור הבא (שבת, 19:30) תגיע מכבי לאשדוד כדי לפגוש את מועדון הספורט במסגרת המחזור ה-19 בליגה.

תמונות-ניר קידר.