• פריצה בדרבי. השבדי חוגג שער בכורה בדרבי תל אביבי

קשר הצהובים סיכם את תחשות הניצחון הגדול אמש: "אנחנו יודעים מה המשמעות של דרבי עבור האוהדים, עברנו איתם ביחד חוויה"

מעל 13 אלף צופים בבלומפילד ראו עוד הופעה של ההצגה הכי טובה בעיר עם ניצחון מכבי ת"א בדרבי על הפועל, 0-4. שער בכורה לראדה פריצה, צמד שישי העונה לאלירן עטר (20 שערי ליגה) ושער של מהראן ראדי נתנו את האות לחגיגות הצהובות. מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה היה מודע לחשיבות של הניצחון, מעבר לפער 11 הנקודות מהיריבה העירונית: "השחקנים והאוהדים היו צריכים את הניצחון הזה ואני מאוד שמח בשבילם".

המאמן המשיך והסביר מה נתן לקבוצתו את הניצחון: "התחלנו את המשחק עם מנטליות טובה, אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאנחנו צריכים לפתוח אותו טוב, בגישה נכונה וידענו שזה יהיה קשה אך השחקנים עשו משחק טוב מאוד. אמרתי לפני המשחק שהשחקנים צריכים לעלות עם הרבה אומץ וכולם יכלו לראות שזה מה שקרה". אוסקר לא מיהר להכתיר את הניצחון כגדול ביותר של קבוצתו העונה: "בבית כבר היו לנו משחקים מאוד טובים העונה וגם בחוץ היו כמה משחקים מאוד טובים אך לא ניצחנו בהם בסופו של דבר".

http://www.youtube.com/watch?v=NXqPRD0AwDo

קפטן מכבי ת"א, שרן ייני סיכם וסיפר על תחושותיו לאחר הניצחון הגדול: "התוצאה הסופית של 0-4 אומרת שזה היה לכאורה משחק קל אך עבדנו מאוד מאוד קשה בשביל זה. סגרנו אותם במגרש, סגרנו קווי מסירה ומנענו מהם להגיע הזדמנויות. בשבילי הניצחון הזה הוא המון, תחושת הניצחון תפסה אותי כמה דקות לפני הסיום ונשארתי איתה מאז". ייני דיבר גם על ההכנה המנטלית לפני ועל ההבדלים מהדרבי הראשון העונה: "דיברנו הרבה בינינו במהלך השבוע האחרון, באימונים וגם מחוצה להם והגענו מאוד מוכנים מבחינה פסיכולוגית.  בדרבי הראשון הדקות הטובות שלנו לא תורגמו לשערים והיום זה כן קרה וגם הלחץ שהפעלנו עליהם היום עשה את ההבדל".

גל אלברמן המשיך את דבריו של ייני: "גם בדרבי הקודם הגענו מוכנים ודברים לא התפתחו כפי שרצינו, היום עלינו מהרגע הראשון עם ביטחון. זה ניצחון מאוד חשוב בשבילנו, הגענו מוכנים בצורה מסודרת וידענו שזו הזדמנות בלתי חוזרת להגדיל את הפער מהם בצמרת. מעבר לזה אנחנו יודעים כמובן מהי המשמעות של דרבי עבור האוהדים והיום עברנו חוויה ענקית איתם ביחד".