שחקני הקבוצה הגיעו אחר הצהריים לבית השאנטי ולא יכלו שלא להתאהב במקום, ובעיקר בילדים

מכבי תל אביב ממשיכה לחזק את הקשר שלה עם הקהילה במקביל לתפוקה של השחקנים על כר הדשא. היום הגיעו חמישה משחקני הקבוצה לבית השאנטי, בית חם לנוער במצוקה. ברק לוי, תומר חנצ'ינסקי, ריף פרץ, דור מיכה ואיתן טיבי זכו להצצה מקרוב על הנעשה במקום ובמהלך הביקור אף צפו בסרטונים קצרים המתארים את פועלו של המקום. מיותר לציין כי בדומה לביקורים נוספים גם הפעם נרשמה התרגשות רבה במקום, אך במקרה הנוכחי נדמה היה כי השחקנים התקשו להיפרד מהילדים במקום והבטיחו לשמור על קשר.

לשחקנים הצטרפו גם נציגי עמותת האוהדים "אחים לסמל" ששמה לה למטרה לקיים פעילויות קהילתיות על בסיס קבוע למען קבוצות אוכלוסייה שזקוקות לתמיכה. הנציגים של העמותה הצטרפו לשחקנים וחילקו לילדים במקום כובעים וצעיפים של מכבי תל אביב, כאשר השחקנים עצמם גם חתמו על כל פריט שהילדים ביקשו. לביקור הצטרף גם הספונסר של מחלקת הנוער מיקי קופל שנראה נרגש במיוחד מהביקור וחילק לילדים מחברות ועטים של "סטארט – שירותי רכב" כדי שיוכלו לרשום לעצמם את הזיכרונות והמחשבות שלהם.

לקראת סיום הביקור, השחקנים שהתקשו לעזוב את המקום ביקשו מהילדים להצטלם איתם כדי שהם עצמם יוכלו לשמור את התמונות למזכרת. הגדיל לעשות אחד הילדים שהסכים לחתום עם הקדשה אישית על החולצה של שוער הקבוצה ברק לוי.