הצהובים מקווים לשמור גם מחר על חלום הגביע. זהבי: "בשביל גביע צריך לעבור גם קבוצות כאלה".

שמונה שנים מאז העפילה מכבי תל אביב משלב שמינית גמר הגביע, הפעם האחרונה שזה קרה היתה בעונת 2004/05 בסיומה זכו הצהובים גם להניף את הגביע. מחר (בלומפילד, 20:50) יארחו הצהובים את בית"ר ירושלים בתקווה להשיג את הכרטיס לרבע הגמר ולשמור על החלום. היום אחר הצהריים קיימה הקבוצה את האימון המסכם כשעוד קודם הגיעו מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה והקשר ערן זהבי למסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"לאורך כל העונה האוהדים שלנו שמחים למדי ואני מאושר עבורם, זאת גם הדרך שאנחנו רוצים להמשיך בה", אמר המאמן. "אנחנו יודעים שבית"ר קבוצה מצוינת, אנחנו יודעים שיש להם שחקנים טובים מאד ואני בטוח שיהיה לנו משחק קשה, אבל אם אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו עד עכשיו אנחנו צריכים רק במשחק נגד בית"ר ולא לחשוב על הליגה".

הקשר ערן זהבי שכבר זכה להניף שני גביעים התייחס אף הוא להתמודדות הקשה: "אין ספק שההגרלה לא קלה אבל אני מעדיף לקבל את הקבוצות הטובות בשלבים האלו. בית"ר ירושלים זה משחק קשה מאד, זאת קבוצה שרצה ודווקא בגלל המצב שלה זה הכי מסוכן, אבל בשביל לקחת את הגביע צריך לעבור גם קבוצות כאלה".

לגבי הביקורת על היכולת שלו במשחקים האחרונים אמר זהבי: "אין הוקוס פוקוס בכדורגל, לא ציפיתי מיד להביא את היכולת שלי מלפני שיצאתי לחו"ל, אבל אני חושב שעד עכשיו היכולת שלי בסדר. מההתחלה אמרתי שאני בא להיות חלק מהקבוצה ולא מעל הקבוצה. הדרך שלי היא עבודה קשה ולקבל כמה שיותר דקות בכל משחק בהן אני אביא כמה שיותר מעצמי בכל משחק".