השוער החדש של הצהובים חתם לשנתיים וחצי עם אופציה לשנה נוספת. הקבוצה ערכה אימון בוקר

תומר חנצ'ינסקי, שוער קנדי בן 28 המחזיק באזרחות ישראלית חתם היום במכבי ת"א לשנתיים וחצי עם אופציה לשנה נוספת. השוער סיכם את העברתו למועדון בסוף השבוע שעבר והספיק גם לערוך בדיקות רפואיות. חנצ'ינסקי, שנולד בת"א לפני שעבר עם משפחתו לקנדה ומתנשא לגובה של 1.90 הגיע למכבי ת"א מקבוצת ס.ק אורברו השבדית. חנצ'ינסקי אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לחתום במועדון גדול כמו מכבי ת"א. נולדתי בארץ בבת ים וגדלתי כאן עד גיל 8 כך שאני יודע בדיוק מה הגודל של המועדון. מחו"ל היה קצת קשה לעקוב אחרי הקבוצה אבל השם של מכבי ת"א מוכר בכל העולם". 

"לפני ארבע או חמש שנים התאמנתי במכבי אצל שורה אובארוב במשך שבועיים כדי לשמור על הכושר ואני מחכה לעבוד איתו שוב כמו גם עם וינסנט אניימה וברק לוי. בכל מקום שהייתי השקעתי מאה אחוז ואפילו יותר – ואני לא מתכוון לשנות את הדרך הזאת בעיקר לא כאן. למרות שהעונה הסתיימה בשבדיה באמצע נובמבר ידעתי שאני חייב לשמור על הכושר בקנדה למרות שהטמפרטורה ירדה מתחת לאפס. אני מחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד ולהכיר את החברים החדשים שלי לקבוצה."

חנצ'ינסקי הספיק לערוך אימון עם חבריו החדשים לקבוצה שהתאמנו היום בבוקר לאחר הניצחון אמש, 2-6 על הפועל חיפה. השחקנים ששותפו למשך כל תשעים הדקות במשחק ערכו אימון שחרור, שאר שחקני הסגל ערכו אימון מלא. רוברטו קולאוטי המחלים מפציעה התאמן בצידי המגרש.