המגן שחוזר מפציעה התייחס להכנות של הקבוצה לקראת הדרבי: "מתעסקים בצד המקצועי, את האמוציות נקבל מהקהל".

מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לקראת משחק הדרבי שייערך מחר (20:50) באצטדיון בלומפילד. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה הגיע בצוותא עם המגן יואב זיו מצויד בקפוצ'ון מקולקציית החורף עימה יגיעו השחקנים מחר למשחק ותימכר בחנות המוצרים. " אני מקווה שהמשחק יסתיים אחרת מהסיבוב הראשון", אמר המאמן. " אם היינו כובשים את הפנדל במשחק הקודם, אז כל החשיבה של האנשים על המשחק שלנו והטענות על כך שלא התנהלנו טוב היתה שונה".

http://www.youtube.com/watch?v=6xgT1DJ9dwQ&feature=youtu.be

המאמן הוסיף: "אני חושב שהם החתימו שחקנים טובים מאד, אבל בסופו של דבר נשחק 11 נגד 11 ורוב הקהל יתמוך בנו ובשבילינו זה חשוב. השחקנים יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אני יכול להבין את הקהל כי עבור כולם פה זה משחק מאד חשוב, בשנים האחרונות לא היה קל לנצח את הפועל ואני יכול להבין את התשוקה שלהם לנצח. אני לא חושב שיש הבדלים גדולים בין הקבוצות, אבל כפי שאני אומר כל אימון וכל מסיבת עיתונאים, אני אסתכל על הטבלה רק ב- 5-6 המשחקים האחרונים ואז גם נדע לאן פנינו. לעולם לא תשמע ממני שאני טוב יותר מהיריבה, ולא רק מול הפועל אלא מול כל יריבה. אנחנו חייבים להראות את העליונות שלנו על המגרש ולא במסיבות העיתונאים.

המגן יואב זיו התייחס להכנות של הקבוצה לקראת ההתמודדות: קודם כל ההכנה היא מקצועית, ובצד המנטאלי אנחנו פחות מתעסקים מתחילת השנה. אין נאומי ציונות אלא בעיקר את הצד המקצועי, את כל האמוציות אנחנו נקבל מהקהל. זה כיף לראות אותם, העידוד גורם הרגשה נפלאה. אנחנו באים למשחק צמרת מול יריבה לצמרת, אבל זה שלוש נקודות שהן חשובות רק בגלל שזה משחק צמרת ובלי קשר לדרבי. אני חושב ששברנו את הבצורת של ההפסדים בדרבי בסיום העונה שעברה ובגביע הטוטו בתחילת העונה ואנחנו רוצים להתחיל מסורת של ניצחונות.