קשר מכבי ת"א נערך למשחק הליגה נגד הפועל חיפה ולא שוכח את ההפסד בגביע הטוטו: "גורם לנו להעריך אותם יותר"

לאחר שחזרו להתאמן אמש בתום יומיים של חופש המשיכו שחקני מכבי ת"א בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב בבלומפילד נגד הפועל חיפה (ראשון, 20:15). מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה והקשר דור מיכה הגיעו לאחר האימון למסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק .מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה לא מקל ראש ביריבה למרות מיקומה בתחתית הטבלה: "הם יבואו עם ביטחון, הם עלו לגמר גביע הטוטו וניצחו אותנו במשחק האחרון שהיה לנו נגדם ברבע הגמר. למרות זאת אנחנו בבלומפילד, עם התמיכה של האוהדים שתעזור לנו ואני מקווה שנראה את מכבי של המחצית השנייה נגד נתניה".

http://www.youtube.com/watch?v=_eOy6G78d0A

הצהובים שיתמודדו בפעם הרביעית העונה נגד הקבוצה של ניר קלינגר ינסו לנצח ולשמור על המקום הראשון בטבלה. גל אלברמן לא יוכלוליטול חלק במשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים. אוסקר נשאל על המערך שיעלה נגד הפועל חיפה לעומת משחקים קודמים: "אנחנו נחשוב כמו לפני כל משחק על המערך שיעלה. אני לא חושב ששיחקנו יותר התקפי נגד נתניה מכיוון ששיחקנו עם שני שחקנים מאחורי הכדור יותר מאשר משחקים אחרים".

קשר הקבוצה, דור מיכה דיבר גם הוא על המשחקים האחרונים נגד הפועל חיפה: "ההפסד שלנו מולם בגביע הטוטו רק גורם לנו להעריך את הפועל חיפה יותר והמשחק החלש שלנו אז נותן לנו מוטיבציה לבוא ולהוכיח אחרת". מיכה, שפתח במשחק האחרון נגד מכבי נתניה מודע לתחרות על חולצת ההרכב: "ברור שאני תמיד רוצה להוכיח שמגיע לי להיות במגרש, אך יש לנו סגל איכותי ותחרות קשה על ההרכב. אני מצידי אנסה כל דקה להמשיך להוכיח את עצמי".

מיכה, שכבש שער ובישל שער אחד בשמונת משחקי ליגה מרגיש טוב בקבוצה וגם אומר את דעתו על חלון ההעברות הקרוב: "אני יודע שמעריכים אותי פה ומצד שני אני תמיד יכול לשחק יותר טוב ולעשות יותר דברים בעונה הזו. כל שחקן שיבוא יכול רק לחזק את הקבוצה יותר ולעזור לנו וזה דבר חיובי".