איתי גבריאל רכש את התוכניה במשחק מול הפועל ב"ש, שלח את שובר המבצע וזכה במנוי לעונת 2013/14

מבצע "קוראים, אוספים וזוכים" שנמשך כבר עונה שנייה מעלה הילוך, כאשר בכל תוכנית משחק יוגרל מנוי מתנה לעונת המשחקים הבאה. המעטפות שנשלחו למשרדי הקבוצה בקרית שלום עד שבוע אחרי הפצת התוכנייה האחרונה מול הפועל ב"ש נאספו ומתוכם הוגרלה המעטפה של איתי גבריאל, בן 15 מהישוב קדימה. "אני שמח מאד, לא האמנתי שאני אזכה. מעולם לא היה לי מנוי, אני בד"כ מגיע למשחקים עם חברים ומחכה כבר להגיע בשנה הבאה לכל המשחקים".

כבר בתוכן העניינים מחכה לכם שובר השתתפות בהגרלה על מנוי לעונת המשחקים הבאה של מכבי תל אביב, עונת 2013/14. גוזרים את השובר מהתוכנייה, מכניסים אותו למעטפה בצירוף פרטים אישיים הכוללים, שם מלא, כתובת, טלפון ודואר אלקטרוני בכתב יד קריא וברורכתובת לשליחת השוברים: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, דרך בן צבי 106, ת.ד. 61120 תל אביבניתן לעיין בתקנון במשרדי מכבי תל אביב, באתר האינטרנט ובנקודות הפצת החוברות. בכפוף לתקנון ט.ל.ח.

אוהדים שאספו את שלושת השוברים בשלוש החוברות הראשונות מוזמנים לשלוח אותם במרוכז בסיום העונה ולהיכנס להגרלה על מנוי נוסף. בסך הכל יוגרלו במהלך העונה 6 מנויים לקראת העונה הבאה. שיהיה לכולם בהצלחה!