שחקני מכבי תל אביב הגיעו הבוקר לקריית שלום לאימון שחרור לאחר הניצחון אמש על הפועל רמת גן 0-1.

הניצחון הושג אחרי שער ניצחון של מהראן ראדי בדקה ה-54 והובטח אחרי הדיפת כדור עונשין מ-11 מטרים של ברק לוי בדקת הסיום. ברק לוי אמר אחרי המשחק כי: " לא רק אני הבאתי שלוש נקודות אלא כל הקבוצה, שהגיעה לפה עם הקושי ועם הידיעה שהפועל הפסידו, והראתה הרבה אופי". לגבי הדיפת כדור העונשין אמר "עובדים איתי על נושא הפנדלים בוידאו לפני המשחק. אופי זה גם לעבור את המשחקים האלו, באנו לפה והראנו שאנחנו ווינרים וגם כשקשה ניצחנו, וזה הכי חשוב".

http://www.youtube.com/watch?v=BMGkJQTe1a8

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה התייחס גם הוא לברק לוי כשאמר " הוא עושה את העבודה שלו בצורה טובה, זה הפנדל השני שהוא עוצר ואנחנו מאד מרוצים מההופעות שלו. זה לא היה רק ברק כי כל השחקנים עבדו היום מאד קשה" לגבי השיפוט במשחק אמר: ""אנחנו לעולם לא מתלוננים על השופטים אבל אנחנו לא טיפשים. כולם אמרו שלא היה פנדל וזה גם מה שאמרתי לשופט". עוד הוסיף כי "השחקנים היו עייפים ממשחק הגביע באמצע השבוע ולכן גם לא שיחקנו כפי שרציתי. שלוש הנקודות חשובות כפי ששלוש נקודות חשובות בכל משחק ובלי קשר לתוצאה של הפועל או לדרבי בשבוע הבא".
המאמן גם התייחס לטענה שהיכולת הדלה במשחק הושפעה מהדרבי בשבוע הבא: "כל השחקנים שלי היו מרוכזים היום במשחק אבל אנחנו לא יכולים להיות טובים בכל המשחקים. בשבוע הבא ננסה לרצות את כל האוהדים שלנו, הם יודעים שנעשה את המיטב בשביל לשמח אותם".