נערים א' עם עוד ניצחון ונערים ב' מטפסים בטבלה בעוד שבת מלאת ניצחונות למחלקת הנוער

קבוצת נערים א' של מכבי ת"א המשיכה היום בריצה הנהדרת שלה כאשר השיגה ניצחון 14 ברציפות, 0-4 על מכבי חיפה/נהלל. 14 הוא גם מספר שערי הליגה של הכובש המוביל של מכבי ת"א 'עודד', יונתן כהן שהגיע למספר הזה בזכות צמד שלו היום. חלוץ נוסף של נערים א', סוהיל ארמלי דולק אחרי כהן בטבלת הכובשים לאחר שכבש שער שהעלה אותו ל-11 שערי ליגה. ישראל דמקה עם הראשון שלו העונה היה גם הוא בין הכובשים היום. הניצחון המשכנע של הנערים הצהובים עזר להם להגדיל את הפער מהפועל ת"א שבמקום השני ל-13 נקודות.

נערים ב' של המועדון יצאו למשחק חוץ קשה נגד הפועל באר שבע וחזרו עם ניצחון 1-3 שהעלה אותם מעל המארחים למקום השלישי. הכובש המוביל של נערי ב' העונה, הדר לוי, כבש את שער מספר 15 שלו בליגה. רז יצחק הוסיף את ה-13 שלו העונה ואילון ירושלמי היה גם הוא ברשימת הכובשים בניצחון השני ברציפות של נערי ב'. נערים ג' של מכבי ת"א שמרו על המקום השני בטבלה מרחק 8 נקודות מהמקום הראשון, עם ניצחון חוץ, 1-7 על בני אילת. את ההפסד היחיד של קבוצות המחלקה בשבת המשחקים הזו ספגו נערי ג'2 שהפסידו בדרבי להפועל ת"א, 2-1.

ילדים א' דרום של מכבי ת"א חזרו לנצח עם 1-3 בחוץ על גדנ"ע ת"א וגם ילדים א' צפון ניצחון בחוץ עם 0-2 על עירוני מודיעין. גם קבוצת ילדים ב' דרום יצאה למשחק חוץ נגד עירוני מודיעין וחזרה עם אותה תוצאה בדיוק, 0-2. עם השבת המוצלחת של מחלקת הנוער הצהובה חתמו שחקני ילדים ב' צפון שגברו על סקציה נס ציונה בתוצאה 0-7.

מדי משחק בית של הקבוצה הבוגרת עולים שלושת השחקנים המצטיינים של מחלקת הנוער בשבוע החולף לכר הדשא בבלומפילד ומגישים לשופט את כדור המשחק. במשחק אמש נגד הפועל רמה"ש היו אלה: שירה אליניב מקבוצת ילדים ב' (שחקנית נבחרת ישראל לבנות עד גיל 17) שהשתלבה בקבוצת ילדים ב' בנים, אופק בלס מקבוצת ילדים א' דרום (בנו של שחקן העבר יוסי בלס ונכדו של ציון בלס, איש המשק הוותיק של המועדון) ועומרי הרמתי מקבוצת נערים ב'.