סוף שבוע מצוין לקבוצות מחלקת הנוער של מכבי ת"א עם ניצחונות בליגה וחמש העפלות לגמר גביע המדינה

גביע המדינה לקבוצות הנערים והילדים הגיע לשלבים המכריעים וקבוצות מחלקת הנוער של מכבי ת"א רשמו ניצחונות בשבת והתקדמו הלאה. כל המשחקים בשלבים הללו נערכים בבית הנבחרות השפיים ובשבת בבוקר גברה קבוצת ילדים ב' צפון על מכבי נתניה בשלב רבע הגמר בתוצאה 0-4. החניכים של המאמן עדי סומך השלימו יומיים מוצלחים כאשר השיגו את אותה תוצאה גם בחצי הגמר שנערך ביום שני נגד הפועל באר שבע וקבעו את מקומם בגמר גביע המדינה לילדים ב'. קבוצות אחרות ממחלקת הנוער הצהובה שיחקו בשבת ובראשון את משחקי חצי הגמר שלהן. קבוצת הנערים הראשונה של מכבי ת"א שהעפילה למעמד הגמר היא קבוצת נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' שניצחה את הפועל פ"ת בתוצאה 0-5. רוי רונן כבש צמד, עומר לקאו, שי גולן ועופרי משטא השלימו.

קבוצת ילדים א' דרום של המאמן ליאון אסרף גברה היום (ראשון) במשחק לא קל על בית"ר טוברוק 0-1 משער של אילון אלמוג והרוויחה את הכרטיס לגמר. ילדים ג' צפון של המאמן אסף פרופטה גברו על הפועל רעננה בתוצאה 5-9 כאשר את השערים כבשו אופיר סחאייק (3), רווה אסייג, יונתן איזן, תומר יעקבי, יוני סטויאנוב, גיא לרר ואסף הרשקו. בגמר תחכה לילדי ג' הקבוצה המקבילה של הפועל ראשון לציון. גם שחקני טרום א' צפון של מכבי ת"א הבטיחו את מקומם בגמר גביע המדינה כאשר גברו בדרבי על הפועל ת"א, 4-6. הצהובים השיגו את הניצחון לאחר חזרה מפיגור 3-0 ו-4-2 כאשר את השערים כבשו תום ליבוב (2), יאן בנבנישתי, יונתן אימברג, עומר סניור ואיתי פרידמן.

גם במשחקי הליגה נרשמה שבת של ניצחונות לקבוצות מחלקת הנוער של מכבי ת"א. נערים א' ממשיכים לברוח בליגה עם ניצחון 19 מתוך 20 מחזורים, 0-6 על הפועל רמת גן בקרית שלום. חלוץ הצהובים, סוהיל ארמלי, המשיך בכושר הטוב שלו עם שלושער, מקסים גרצ'קין, אליאל פרץ ומתן חוזז הוסיפו. גם נערים ג'2 רשמו ניצחון נאה כאשר גגברו על הפועל קרית אונו בתוצאה 0-5. עמית כהן כבש צמד, טל סנדרוביץ', איתי פיבניק ועומר פרטוק הוסיפו.

בנוסף, כמדי משחק בית זכו שלושה מצטיייני מחלקת הנוער לעלות על כר הדשא במשחק הבוגרת אמש נגד הפועל רמה"ש ולהעניק שופט את כדור המשחק. הפעם השלושה היו תום זגורי מקבות נערים ב', עופרי משטה מנערים ג' (מכבי ת"א 'אלדד') ויהלי בן ארי מקבוצת טרום א' צפון.