שבת מוצלחת למחלקת הנוער עם ניצחונות לקבוצות הנערים והילדים. שחקני נערים א' של מכבי ת"א שיחקו במדי הנבחרת

קבוצות מחלקת הנוער של מכבי ת"א סיימו עוד שבת מוצלחת כאשר מלבד ניצחונה של קבוצת הנוער גם שאר הקבוצות רשמו תוצאות טובות. ליגות נערים א' לא שוחקו בשבת עקב השתתפות נבחרת נערים א' בשלב העילית של אליפות אירופה לנערים א'. במשחק הראשון בטורניר שהחל ביום שישי שותפו שני שחקני נערים א' של מכבי ת"א, דן גלזר וגיא אביב במשך כל 80 הדקות בתיקו 1-1 נגד נבחרת צ'כיה.

קבחצת נערים ב' של מכבי ת"א המשיכה בכושר הטוב שלה עם ניצחון 0-2 על בית"ר ירושלים משערים של רז יצחק ואילון ירושלמי. הניצחון קירב את חניכיו של אליעזר בן אהרון לפסגת ליגת נערים ב' ארצית דרום עם 9 נקודות פחות מהמוליכה, מ.ס אשדוד ומשחק חסר. לאילון ירושלמי היה זה שער שביעי העונה בכל המסגרות, לרז יצחק היה זה שער מספר 20 העונה. שתי קבוצות נערים ג' רשמו גם הם ניצחונות בשבת. נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד', רשמו ניצחון שביעי רצוף עם 0-3 על גדנ"ע ת"א עם שערים של רוי רונן, סניר לוגסי וגל צנעני.

נערים ג'2 רשמו ניצחון שלישי רצוף עם 1-2 ביתי על מכבי עירוני בת ים משערים של אור דסה ושער דרמטי של גיא שטח שקבע את התוצאה בדקות הסיום. קבוצות ילדים א' של מכבי ת"א כבשו רביעיה כל אחת וחתמו עוד שבת מוצלחת מבחינתן. ילדים א' דרום גברו 2-4 על עירוני מודיעין וילדים א' צפון גברו 0-4 על מכבי שוהם. אצל קבוצות ילדים ב' נרשם ניצחון צהוב בדרבי עם 0-2 של ילדים ב' צפון על הפועל ת"א. ילדים ב' דרום סיימו בתיקו 1-1 נגד מ.ס אשדוד.