שער דרמטי של המחליף לנרי קהינדה נתן לצהובים ניצחון יוקרתי וחשוב בדרבי נגד הפועל ת"א

מכבי ת"א רשמה ניצחון רביעי ברציפות ומשמח במיוחד, בדרבי נגד הפועל ת"א עם 0-1 משער דרמטי של לנרי קהינדה בדקה ה-89. לאחר שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים הקודמים הצהובים המשיכו את הרצף והשלימו גם משחק רביעי ללא ספיגה. בדרבי הראשון העונה בסיבוב הקודם ספגו הצהובים את ההפסד הראשון שלהם העונה. היום החזירו לעצמם הצהובים את ליוקרה העירונית אך מעבר לכך הפרס על הניצחון הוא צמצום הפער מהפסגה לאחר התיקו של מכבי חיפה.

ההזדמנות הראשונה במשחק היום נפלה לרגליו של מוחמד זידאן מהפועל ת"א שבחלוף דקה אחת בלבד הדביק כדור לעמוד. למרות מזג אוויר חורפי ומגרש בוצי, הצהובים התאוששו והשתלטו על המשחק. שחקני מכבי ת"א הגיעו להזדמנויות בעיקר ממצבים נייחים כאשר עשר דקות להפסקה היו קרובים מאוד לכבוש. הזדמנות כפולה של שרון זיסו שהבעיטה שלו נהדפה מהקו ושל דור ג'אן שנגח את הכדור החוזר למשקוף, השאירה את המחצית הראשונה נטולת שערים.

במחצית השנייה כמות המצבים המסוכנים פחתה והקבוצות התקשו לייצר בעיטות טובות לכיוון השער. עמיר תורג'מן ניסה לרענן את השורות והכניס שחקני התקפה כמו גיא כהן ולנרי קהינדה. הצהובים המשיכו לנסות ולהפתיע את הגנת המארחים עם כדורים נייחים אך פריצת הדרך המיוחלת הגיעה דווקא ממהלך מהיר מאגף שמאל. דקה לסיום, שון גולדברג העביר כדור רוחב ולנרי קהינדה המשיך לרשת בנגיעה את מה שהתברר כשער הניצחון הדרמטי של מכבי ת"א 'שחר'. שער שני לחלוץ הניגרי בן ה-18 שכבש גם בשבוע שעבר נגד הפועל באר שבע.

התיקו 1-1 של מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים עזר לצהובים לצמק את הפער מהמוליכה לשבע נקודות. בשבוע הבא יארחו הצהובים את הפועל רמה"ש וינסו להמשיך את רצף הניצחונות שלהם ולהישאר קרובים לפסגה.

לוח משחקים

טבלת ליגת העל לנוער

הרכב: גל טובלי, רותם בוסקילה, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, דור בוזגלו, דור פרץ, שרון זיסו, גיא אביב, דין אקפי, דור ג'אן.