בכושר טוב ועם השראה מהדרבי של קבוצת הבוגרים, תתארח בשבת מכבי ת"א 'שחר' אצל הפועל ת"א

אם חניכיו של עמיר תורג'מן צפו בדרבי הבוגרים ביום שני האחרון הם לבטח יגיעו עם מנה טובה של השראה לקראת הדרבי שלהם מחר. קבוצת הנוער של מכבי ת"א תגיע ביום שבת (12:00, שידור בספורט 5) לוולפסון לדרבי השני העונה נגד הפועל ת"א. מלבד הרצון להמשיך את ניצחון הבוגרים יקוו שחקני קבוצת הנוער להישאר קרובים למקום הראשון ולהשכיח את הדרבי בסיבוב הקודם.

במחזור החמישי, לאחר פתיחת עונה טובה של הצהובים עם 10 נקודות מארבעת המשחקים הראשונים, הגיעה הפועל ת"א לקרית שלום. לצערם הצהובים ספגו הפסד בכורה דווקא בבית ליריבה העירונית כאשר צמד של עמית אמזלג קבע 2-0 להפועל. הניצחון נתן להפועל ת"א הזדמנות להתקרב לצהובים בטבלה וערב הדרבי השני העונה הקבוצות עדיין קרובות אחת לשנייה עם שש נקודות ביניהן.

טבלת ליגת העל לנוער

למרות ההפסד בתחילת העונה הצהובים מובילים במאזן במשחקי הדרבי של השנים האחרונות. אשתקד בעונת האליפות של מכבי ת"א 'שחר', אירחו הצהובים בתחילת העונה את הפועל ת"א בשכונת התקווה. לאחר שער מוקדם של האורחים התרומם גאל מרגוליס לכדור קרן ונגח את שער השוויון שחתם את התוצאה הסופית, 1-1. לדרבי השני שנערך במחזור ה-17 הגיעו חניכיו של עמיר תורג'מן נקיים מהפסדים ובטוחים במקומם הראשון בטבלה. שחקני הנוער הצהובים לא התכוונו לתת לרצף הנהדר להיקטע דווקא נגד היריבה העירונית.

האדומים כבשו שוב שער יתרון מוקדם אך דווקא שחקני ההגנה של מכבי ת"א 'שחר' הושיעו אותה. מנסור עמאש ויגיל ביטון הפכו את התוצאה ל-1-2 ועשו את הדרך הקצרה מוולפסון לקרית שלום שמחה עם ניצחון 13 מתוך 17 משחקים. 1-2 הייתה גם התוצאה לטובת קבוצת הנוער של מכבי ת"א בשני מפגשי הליגה בעונת 2010/11. בעונה הזו בלטו בין השאר במכבי ת"א 'שחר' שמות שבימים אלה עושים חיל בקבוצה הבוגרת כמו מואנס דבור, דור מיכה ומשה לוגסי. ביחד עם השלושה רצה הקבוצה לדאבל כאשר גם בדרך לגביע הם גברו על הפועל ת"א עם ניצחון 0-2 בשלב שמינית הגמר.

אז בשנתיים וחצי האחרונות קבוצת הנוער מכבי ת"א מובילה על הפועל ת"א במאזן הדרבים הכולל בליגה ובגביע 1-5. בנוסף לכך, חניכיו של עמיר תורג'מן מגיעים לדרבי לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים. למרות שהמספרים לטובתם, חניכיו של עמיר תורג'מן יודעים כי כל הנתונים הללו יהיו חסרי משמעות ברגע ששריקת הפתיחה בוולפסון תישמע. החוקים ידועים ואת קלישאת הדרבי אין צורך להזכיר, לנו רק נותר לחכות ולראות מה הדרבי הזה מכין לנו.