בשבת הקרובה מחכה למכבי ת"א מפגש כפול נגד הפועל רמה"ש שמעלה מגוון של זכרונות

שבת המשחקים הקרובה מזמנת לאוהדי מכבי ת"א והפועל רמת השרון שני מפגשים מסקרנים. קבוצות הנוער והבוגרים של המועדונים ייפגשו למשחקים שיכולים להיות בעלי השלכות להמשך העונה. המארחת בשני המשחקים תהיה מכבי ת"א כאשר ראשונים בתור יהיו שחקני קבוצת הנוער שיקבלו בקרית שלום את פניהם של שחקני הפועל רמה"ש ב-10:30 בבוקר. החניכים של עמיר תורג'מן מגיעים בעיצומה של התקופה הטובה ביותר שלהם העונה כאשר בראש מהדהד הזיכרון של ההפסד 3-0 בסיבוב הקודם.

האכזבה הזו הייתה חלק מתקופה חלשה של שחקני מכבי ת"א 'שחר' עם שלושה הפסדים רצופים בהם ספגו עשרה שערים. למשחק הקרוב נגד רמה"ש מגיעים שחקני הנוער הצהובים עם ארבעה ניצחונות רצופים, תשעה שערי זכות ואפס שערי חובה. הניצחון האחרון היה משמח במיוחד, בדרבי נגד הפועל ת"א, 0-1. הגמול על רצף הניצחונות של מכבי ת"א 'שחר' היה צמצום הפער ממכבי חיפה המוליכה לשבע נקודות ותקווה לקראת המשך העונה. בכדי להמשיך את הרצף יצטרכו חניכיו של עמיר תורג'מן לעבור את הקבוצה מהמורשה אך קל זה לא יהיה. אחת הקבוצות הכי לא יציבות בליגה לנוער מדורגת במקום השמיני עם 29 נקודות וכבר עשתה העונה צרות לרוב קבוצות הצמרת.

האחות הגדולה של שחקני הנוער, קבוצת הבוגרים של מכבי ת"א, תארח בשבת (18:45) בבלומפילד את הפועל רמה"ש. בדומה לאחות הקטנה, גם בוגרי מכבי תל אביב מגיעים למפגש נגד רמה"ש כאשר הם מסתכלים אחורה לעבר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. בכדי להמשיך את הרצף יתמודדו הצהובים עם כמה שחקנים ומאמן מהצד השני שמכירים את קרית שלום מקרוב. השוער גל ניר, המגן קובי מוסא, הקשר תום מנשרוב ינסו להפתיע את קבוצתם לשעבר ומי שינצח על התזמורת של רמה"ש יהיה אגדת דשא בצהוב כחול, בני טבק. המאמן של רמה"ש היום שלט ברחבות כחלוץ מהיר וקטלני של מכבי ת"א בשנות השבעים והשמונים והרוויח לעצמו את הכינוי "F-15".

טבק, שכיום משמש כמאמן הראשי בהפועל רמה"ש היה על הקווים ביחד עם מנחם קורצקי במשחק הזכור בין הקבוצות בסיבוב הראשון. המשחק שהוכרע בדרמה גדולה נראה הולך לכיוון קבוצתו של טבק שהובילה בתחילת המחצית השנייה 3-1. המארחים קיוו לרשום ניצחון שלישי במשחק השלישי של ההיסטוריה הקצרה בין הקבוצות מאז שרמה"ש עלתה ליגה, אך שריקת הסיום הותירה אותם בידיים ריקות. שלושה שערים, האחרון מהם של רוברטו קולאוטי בדקה ה-80 הפכו את התוצאה והעניקו את הנצחון הדרמטי למכבי ת"א.

ב-10:30 יצאו קבוצות הנוער לדרך וקצת אחרי 20:30 בערב, יסיימו את משחקן הקבוצות הבוגרות של מכבי ת"א והפועל רמת השרון. אז גם נדע האם שתי הקבוצות הצהובות אספו עוד שלוש נקודות חשובות בדרך למטרה הנכספת.