הצהובים לא הצליחו לשמור על שער יתרון של דור ג'אן במחצית השנייה וספגו הפסד 2-1 בשניות הסיום

מכבי ת"א 'שחר' ספגה הפסד חוץ דרמטי, 2-1 להפועל ראשון לציון והחמיצה הזדמנות לצמק את הפער בצמרת. הצהובים הגיעו לעיר היין כאשר מאחוריהם חמישה ניצחונות ליגה רצופים ופער של שבע נקודות מהמוליכה, מכבי חיפה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת העלה דור ג'אן את החניכים של עמיר תורג'מן ליתרון באמצע המחצית השנייה. המארחים חזרו למשחק תוך חמש דקות ובתוספת הזמן הצליחו להכריע אותו עם שער של יעקב בריהון.

המחצית הראשונה הייתה טובה מצד שתי הקבוצות שתקפו והגיעו למספר הזדמנויות ליד השערים. הצהובים תקפו מהאגפים עם שגיב יחזקאל וגיא כהן שגם איימו על שער המארחים עם בעיטות מסוכנות. מהעבר השני, שוער מכבי ת"א 'שחר', סהר חסון מנע מהמארחים שני מצבים טובים לכיבוש בתחילת המשחק. שרון זיסו הגיע להזדמנות הטובה ביותר של הצהובים במחצית הראשונה כאשר נגח לקורה ובתום 45 הדקות הראשונות התוצאה נשארה מאופסת.

דור פרץ המחליף היה הראשון לסכן בצורה ממשית את שער המארחים עם בעיטה מחוץ לרחבה שחלפה סמוך לקורה. בדקה ה-70 מחליף נוסף, דור ג'אן הטביע את חותמו במשחק. קפטן הצהובים הגיע ראשון לכדור רוחב של שון גולדברג, הסיט אותו לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1. שער תשיעי העונה למספר תשע של הצהובים. לצערם של שחקני מכבי ת"א היתרון החזיק מעמד רק חמש דקות כאשר כדור חופשי של קשר ראשון לציון, שי ביטון פגע בחומה, וחדר לרשת. לאחר מכן, דווקא כאשר הצהובים חיפשו את השער שיחזיר להם את היתרון לקראת הסיום הם נאלצו להוציא כדור שני מהרשת. חלוץ המארחים, יעקב בריהון הגיע ראשון לכדור רוחב עמוק בתוך תוספת הזמן והעניק לקבוצתו ניצחון 1-2 דרמטי.

הצהובים החמיצו הזדמנות לצמק את הפער ממכבי חיפה שהפסידה 4-1 להפועל ת"א ונשארו מרחק 7 נקודות ממנה. בשבוע הבא יארחו שחקני מכבי ת"א 'שחר' את הפועל ירושלים במסגרת סיבוב ד' של גביע המדינה לנוער.

הרכב: סהר חסון, רותם בוסקילה, דניאל שוורצבוים, אושר אבו, שון גולדברג, דור בוזגלו, רועי יאיר, שרון זיסו, גיא כהן, שגיב יחזקאל, לנרי קהינדה.