צמד של גיא כהן ושערים של דור ג'אן ושרון זיסו נתנו לצהובים את הכרטיס לשמינית גמר גביע המדינה לנוער

מכבי ת"א 'שחר' פתחה את משחקיה בגביע המדינה לנוער ברגל ימין עם ניצחון 0-4 על הפועל ירושלים. לאחר תקופה מצוינת בליגה שהגיעה לקיצה בהפסד בשבת שעברה להפועל ראשון לציון חזרו הצהובים לטעום את טעם הניצחון. גיא כהן כבש במחצית הראשונה והשלים צמד בשנייה, דור ג'אן ושרון זיסו הוסיפו שערים משלהם והצהובים עלו לשמינית הגמר.

החניכים של עמיר תורג'מן לחצו מהדקה הראשונה וגיא כהן החל לאפס כוונות עם שתי הזדמנויות טובות. גם בלם הצהובים, אושר אבו בחן את שוער האורחים עם נגיחה מקרוב ועוד הזדמנות טובה אך השוער וההגנה עמדו בפרץ. במשחק הליגה שנערך מוקדם יותר העונה הצהובים גברו 0-5 על הפועל י-ם בקרית שלום אך היום לפחות במחצית הראשונה האורחים עשו חיים קשים למכבי ת"א. אחר שגם לנרי קהינדה נעצר ע"י שוער האורחים הגיע השער הראשון בשניות הסיום של המחצית. מהלך מסירות יפה של דור ג'אן ושרון זיסו הסתיים בשער של גיא כהן.

את המחצית השנייה החל גיא כהן מאותו מקום שבו הפסיק בראשונה עם נגיחה שפגעה במשקוף שער האורחים. רבע שעה בתוך המחצית השנייה כהן מצא את הרשת בפעם השנייה. קשר הצהובים חטף כדור להגנת הפועל י-ם, הכניע את השוער וחגג שער מספר 11 העונה. כעבור 10 דקות כהן שוב היה באזור המסוכן כאשר בעיטה שלו פגעה במשקוף אך על הכדור החוזר היה דור ג'אן שכבש את העשירי שלו העונה. לאחר חמש דקות נוספות גם שרון זיסו נכנס לרשימת הכובשים כאשר הפעם הוא היה זה שהגיב ראשון לכדור שחזר מההגנה ושם אותו ברשת. התוצאה נשארה על 0-4 גם בסיום והכרטיס של מכבי ת"א 'שחר' לשמינית גמר גביע המדינה לנוער הובטח.

בשבת הבאה יחזרו הצהובים למשחקי הליגה כאשר יארחו את עירוני קרית שמונה וכמה ימים לאחר מכן, ב-20.3 יתקיימו משחקי שמינית גמר גביע המדינה.

הרכב: סהר חסון, רותם בוסקילה, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, דור פרץ, ירדן פינטו, שרון זיסו, גיא כהן, לנרי קהינדה, דור ג'אן.