שלוש נגיחות מדויקות (דור ג'אן 13, שרון זיסו 33,58) משלושה בישולים של גיא כהן חתמו ניצחון משכנע על עירוני ק"ש

מכבי ת"א 'שחר' גברה היום בקרית שלום 1-3 על עירוני קרית שמונה ושמרה על המקום השני ופער שבע הנקודות ממכבי חיפה המוליכה. לאחר שרצף של חמישה ניצחונות ליגה נקטע במחזור הקודם, הצהובים הציגו משחק טוב וחזרו למסלול הניצחונות. דור ג'אן כבש ראשון לזכות מכבי ת"א 'שחר' במחצית הראשונה ושרון זיסו הוריד את מכבי ת"א להפסקה עם יתרון 0-2 והשלים צמד במחצית השנייה. האורחים צימקו לקראת הסיום אך לא קלקלו לחניכים של עמיר תורג'מן ניצחון שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים.

הצהובים לחצו מתחילת המשחק והראו שליטה בכדורי הגובה ובדקה ה-13 תירגמו זאת לשער ראשון במשחק. כדור קרן של גיא כהן הגיע לראשו של דור ג'אן שנגח פנימה את שער הליגה העשירי שלו העונה. עשרים דקות לאחר מכן, גיא כהן היה שוב בתפקיד המבשל ומי שנגח פנימה את ההגבהה שלו היה שרון זיסו שכבש שער ליגה רביעי. חלוצי מכבי ת"א 'שחר', לנרי קהינדה ודור ג'אן היו קרובים להגדיל את התוצאה עם נגיחות נוספות שנהדפו ע"י שוער האורחים. מנגד, נזקק גל טובלי להדיפה טובה של כדור חופשי מרגלי קפטן קרית שמונה, אופיר מזרחי.

את המחצית השנייה החלו שחקני מכבי ת"א 'שחר' באותה הצורה שבה שיחקו בראשונה והפעילו לחץ על שער קרית שמונה. קרן נוספת בדקה ה-58 הסתיימה בשער נגיחה שלישי של הצהובים ושני במשחק של שרון זיסו שהתרומם בין שחקני ההגנה ומצא את הפינה של רום אילוז. החניכים של עמיר תורג'מן יכלו להגדיל את התוצאה עם מספר הזדמנויות נוספות. דור ג'אן ושגיב יחזקאל מצאו את המשקוף ובעיטה של דניאל גרץ נהדפה לעמוד שערה של עירוני ק"ש. בסיום המשחק לוח התוצאות הראה על 1-3 לצהובים לאחר שער מצמק של אופיר מזרחי בתוספת הזמן.

הצהובים שומרים על הסטטוס קוו בצמרת ליגת העל לנוער עם מרחק של 7 נקודות ממכבי חיפה שבפסגה. ביום רביעי הקרוב יתפנו שחקני קבוצת הנוער למשימת הגביע המדינה כאשר יצאו למשחק חוץ קשה בשמינית הגמר נגד הפועל ראשון לציון. בשבת הקרובה יתארחו הצהובים למחזור ליגה מספר 24 נגד מכבי פתח תקווה.

הרכב: גל טובלי, גיא אביב, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, דור בוזגלו, ירדן פינטו, שרון זיסו, גיא כהן, לנרי קהינדה, דור ג'אן.