למרות חזרה מפיגור 2-0 הצהובים נכנעו לאחר הארכה להפועל ראשון לציון בשמינית גמר גביע המדינה לנוער

כמו הקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א, גם קבוצת הנוער חוותה היום הדחה לא נעימה מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר. הצהובים יצאו למשחק חוץ קשה בראשון לציון ונכנעו לאחר הארכה עם הפסד 4-2. לנרי קהינדה ושער עצמי של בלם המארחים, דור איטח, החזירו את הצהובים לשוויון והכניסו את המשחק להארכה לאחר פיגור מוקדם של 2-0. לצערם של שחקני מכבי ת"א 'שחר' שני שערים נוספים של הפועל ראשון לציון בהארכה השאירו אותם מחוץ לגביע המדינה לעונה זו.

החניכים של עמיר תורג'מן כבר הפסידו העונה פעמיים בליגה ליריבתם מעיר היין, האחרונה לפני שבועיים וחצי, גם כן במגרש בראשון לציון. פתיחת המשחק היום גם היא לא בישרה טובות לצהובים שכבר כעבור 3 דקות פיגרו בשני שערים. תומר ששונקר ודניאל בלומנפלד העלו את המארחים ליתרון בזק של 2-0 והכריחו את שחקני מכבי ת"א לרדוף אחרי המשחק. לנרי קהינדה היה היחיד שסיכן את שער המארחים במחצית הראשונה כאשר מנגד גל טובלי מנע שתי הזדמנויות נוספות של המארחים.

את המחצית השנייה הצהובים פתחו בצורה טובה יותר מאשר הראשונה עם חילופים התקפיים ולחץ על שערה של הפועל ראשון לציון. אחד המחליפים, דין אקפי, הגביה בדקה ה-63 לראשו של לנרי קהינדה שנגח את שערו הרביעי העונה בכל המסגרות. שתי דקות לאחר מכן הוצאת חוץ של שון גולדברג גרמה לבלבול בהגנת המארחים ולשער עצמי של דור איטח שהשווה את התוצאה. מחליף נוסף של הצהובים, שגיב יחזקאל הגיע הכי קרוב להכרעה של המשחק בזמן החוקי אך בעט מקרוב לקורה ושלח את המשחק להארכה.

למרות התנופה של הצהובים עם הכניסה להארכה, דווקא שחקני ראשון לציון הצליחו להכריע את המשחק לטובתם. שני שערים בפתיחת החלק השני של ההארכה מרגלי שי ביטון ועומר אצילי הנחילו הפסד 4-2 לצהובים והדחה משלב שמינית הגמר, שנה שנייה ברציפות. ביום שבת הקרוב (12:30) יחזרו הצהובים למשחקי הליגה כאשר יפגשו בחוץ את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל לנוער.

הרכב: גל טובלי, דודי אביב, אושר אבו, דניאל שוורצבוים, שון גולדברג, ירדן פינטו, דור בוזגלו, שרון זיסו, גיא כהן, דור ג'אן, לנרי קהינדה