נצחון דרמטי 2-3 על בני יהודה, פריצה עם צמד מרשים, לוגסי עם שער ניצחון אדיר עמוק בתוך תוספת הזמן.

הצהובים הוכיחו הערב אופי אמיתי כשביצעו מהפך דרמטי בדקות הסיום, אחרי שבני יהודה כבר הובילה במשחק 1-2, מכבי כבשה שני שערים בתוספת הזמן (פריצה ולוגסי) והשאירה את שלושת הנקודות בצד הצהוב של תל אביב. בדיוק שבוע עבר מהדרבי התל אביבי הבלתי נשכח נגד הפועל תל אביב כשהערב התייצבה השכנה הנוספת לעיר שהגיעה למשחק אחרי ניצחון רב שערים על מכבי נתניה באצטדיונה החדש של האחרונה בתוצאה 3-5.

39

לגלריית תמונות

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בלחץ על הגנת הכתומים ובשתי הזדמנויות של פריצה ועטר ממרכז הרחבה, הזדמנויות שלא הסתיימו בשער. בדקה העשרים השתלט דור מיכה על הכדור סמוך לרחבת השש עשרה ושחרר כדור חזק שחלף ליד המשקוף של איינוגבה. עד לסיום המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים משני הצדדים והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה מבלי לראות את הרשת זזה.

37

המחצית השניה נפתחה במתפרצת של בני יהודה שהסתיימה בבעיטה של הרפקה היישר לידיו של ברק לוי. השער הצהוב הגיע בדקה ה- 52 כשהגבהה מדוייקת של יואב זיו נחתה על הראש של פריצה שנגח את הראשון שלו. בני יהודה חזרה למשחק כשהמחליף שלו מנשה נגח כדור לפינת שערו של ברק לוי והשווה את התוצאה. השער השני של הכתומים הגיע אחרי שברק לוי הדף בראש בעיטה של גלבאן ונפצע תול כדי העצירה, המשחק המשיך וראלי השתלט על הכדור החוזר וכבש. הצהובים לא ויתרו על המשחק כשפריצה קיבל כדור בדקה התשעים וקרע את הרשת של איינוגבה כדי לקבוע שוויון 2-2. עם האוכל בא התאבון כשחמש דקות בתוספת הזמן ייני העביר כדור ללוגסי המחליף, לוגסי שיחרר טיל אדיר לחיבורי הקורות של איינוגבה שקבע מהפך דרמטי, מכבי תל אביב 3- בני יהודה 2. השופט גרינפלד לא חידש את המשחק שהסתיים בניצחון צהוב מול בלומפילד צוהל.

4

בשבת הקרובה תארח מכבי את רמת השרון למשחק במסגרת המחזור ה- 24 בליגה.