שער קטן-גדול של אלירן עטר הבטיח למכבי ניצחון 0-1 על רמת השרון במשחק מורט עצבים.

כמו בסיבוב הקודם, גם הערב זה לא היה פשוט מול רמת השרון אך שער בודד של אלירן עטר בדקה ה- 68 הבטיח לצהובים ניצחון למרות משחק הגנתי של הקבוצה מהשרון. מכבי הגיעה למשחק  במחזור ה- 24 בליגה אחרי הניצחון הדרמטי במחזור האחרון 2-3 בתוספת הזמן על בני יהודה ואילו רמה"ש הגיעה לבלומפילד אחרי תיקו מאופס עם מכבי נתניה.

5

גלריית תמונות

המשחק החל בלחץ של הצהובים כשבדקה העשירית פרץ המגן יואב זיו ובעט כדור מרחוק לידיו של לייבוביץ'. גם ראדי ניסה את מזלו בבעיטה חופשית חזקה שנהדפה בקושי על ידי השוער הרמת-שרוני. בדקה ה- 19 דור מיכה הרים כדור אמן לפריצה שנגח לקורת שערה של רמת השרון. בדקה ה- 32 בעיטה חזקה של ראדי פגעה ברגלו של גבאי וכמעט הכניעה את שוערו הוא.

2

המחצית השניה החלה עם נסיונות של רמת השרון כשכדור שנבעט לעבר אניימה נהדף לקרן על ידי יואב זיו ונגיחה של פרננדס חלפה ליד קורת מכבי. בדקה ה- 65 ערן זהבי המחליף קיבל כדור עומק וניסה להכניע את לייבוביץ' במספרת מרהיבה, אך הכדור חלף ליד הקורה. ההתקפות של מכבי המשיכו ובדקה ה- 68 סוף סוך הגיע הגמול כשראדה פריצה שחרר כדור רוחב חזק ואלירן עטר נעץ את שער הניצחון המתוק 0-1 למכבי. גם רוברטו קולאוטי שעלה כמחליף כמעט וכבש אך אחרי שעבר את לייבוביץ הכדור שלו נהדף מקו השער. בסופם של תשעים הדקות ואחרי משחק לא פשוט, שלוש הנקודות נשארו אצל מוליכת הטבלה ורמת השרון נותרה רק עם הרצון להגיע לפלייאוף העליון. 

4

כבר ביום רביעי תחזור מכבי לבלומפילד למשחק גביע נגד בית"ר ירושלים במסגרת שמינית גמר הגביע.