קשר הקבוצה נשמע בטוח לקראת המשך העונה: "זה בידיים שלנו". 3,400 כרטיסים כבר נמכרו למפגש מול בית"ר.

מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים השבועית כשבמוקד עמד המשחק מול בית"ר ואלפי החבילות שכבר נמכרו לפלייאוף. 3,300 חבילות פלייאוף כבר נמכרו כאשר נותרו כרטיסים בודדים לשער 2 ומעט כרטיסים לתא הכסף, תא הזהב ותא הכבוד. במקביל מכירת הכרטיסים למשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים לקראת סיום כאשר 3,400 כרטיסים נמכרו עד שעות הצהריים. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה אמר לקראת המשחק: "לא היו לנו הזדמנויות רבות מולם ונצטרך להשתפר מהמשחק הקודם. אני מעדיף לעבוד, להיות עם הרגליים על הקרקע ולא לדבר על ההפרש. אני לא חושב שאלה הבדלי הרמות. אני מעדיף שהשחקנים שלי לא יחשבו על ההפרש מחיפה, אלא על ניצחון נגד בית"ר".

http://www.youtube.com/watch?v=jHKGZ7j9aMc&feature=youtu.be

המאמן התייחס להשערות הרבות שמא מדובר בעונתו האחרונה בקבוצה לפני שהוא נענה להצעה מחו"ל: "טוב לי כאן ובדיוק כמו השחקנים שלי אני רוצה להיות מרוכז אך ורק במשחק הקרוב של הקבוצה. מה שחשוב הוא איך אני מרגיש ולא שום דבר אחר, וכרגע אני מרגיש שטוב לי כאן".

קשר הקבוצה דור מיכה התייחס למפגש הקודם מול בית"ר ירושלים: "ברור שנצטרך לשחק טוב יותר מאשר בגביע. אני בטוח שנבוא אחרת למשחק הזה כי יש לנו את הכלים להתמודד עם בית"ר. כל מה שיש לי בראש הוא איך לוקחים אליפות עם מכבי. לי באופן אישי לא יצא להיות חלק ממכבי ת"א בסיטואציה כזו של ריצה לתואר ואני חושב שאם נמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים הכל יהיה בסדר".

הקשר סיכם: "הבאנו את עצמנו למצב שאנחנו תלויים בעצמנו והדברים בידיים שלנו. אם נמשיך לשמור על יציבות כמו שהיינו עד עכשיו, נוכל ללכת עד הסוף. אנחנו מבינים שיהיה פלייאוף קשה ו-33 נקודות בקופה".