הצהובים יפתחו את הפלייאוף מול רמת השרון ויסיימו את העונה בבית מול בני יהודה. חיפה תגיע לבלומפילד במחזור השני.

עוד לפני שמחזור המשחקים האחרון בליגה הסדירה תם, תמונת ששת המקומות הראשונים בליגה כבר התבהרה. הניצחון של רמת השרון בבאר שבע הבטיח לה את המקום השישי והוציא את בית"ר ירושלים שתתארח מחר בבלומפילד, כמו גם את מ.ס. אשדוד מהמירוץ. הניצחון של קרית שמונה הקפיץ את החניכים של איזי שירצקי למקום השלישי על חשבון הפועל תל אביב שירדה מקום אחד בטבלה בעקבות התיקו מול הפועל עכו. בני יהודה שתשחק רק ביום שני כבר יודעת שהמקום החמישי מובטח לה.

מכבי תל אביב תארח כבר בשבת הקרובה את עירוני רמת השרון באצטדיון בלומפילד ואחרי פגרת נבחרת של שבועיים תחזור לבלומפילד כדי לארח את מכבי חיפה למשחק העונה. המחזור השלישי של הפלייאוף הוא מחזור אמצע שבוע בו תצפין מכבי תל אביב עד לקרית שמונה כדי להתארח אצל האלופה. ארבעה ימים אחר כך תארח מכבי את הפועל תל אביב לדרבי ביתי ראשון מתוך שניים בשלב הפלייאוף. את הסיבוב הראשון של הפלייאוף תסיים מכבי תל אביב במשחק חוץ מול בני יהודה.

המחזור ה-32 שיוציא את הסיבוב השני של הפלייאוף לדרך מזמן למכבי תל אביב משחק באצטדיון גרונדמן מול הקבוצה מפתיעה של הפלייאוף. שבוע אחר כך הצהובים יסגרו שלושה משחקי חוץ רצופים, הפעם מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. בחודש מאי מחכים לצהובים שלושה משחקים נוספים, כולם באצטדיון בלומפילד. במחזור ה-34 יארחו הצהובים את קרית שמונה, במחזור ה-35 יתארחו אצל הפועל תל אביב לדרבי הליגה הרביעי העונה ובמחזור האחרון יארחו הצהובים את בני יהודה למשחק שיחתום את עונת המשחקים הנוכחית.

ללוח המשחקים המלא.