מאמן הקבוצה כבר עם הפנים קדימה למפגש מול מכבי נתניה בשבת: "אין משחקים קלים העונה".

מכבי תל אביב המשיכה הבוקר בהכנות לקראת משחק הבית של הקבוצה נגד מכבי נתניה (שבת, 19:30) במסגרת המחזור ה- 15 של ליגת Winner. מיד עם סיום האימון הגיעו מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה והבלם איתן טיבי למסיבת העיתונאים השבועית. "ראיתי את השחקנים במהלך הימים האחרונים, הם רוצים שהמשחק מול נתניה יגיע כמה שיותר מהר וזה הדבר החשוב", סיפר מאמן הקבוצה בפתיחת מסיבת העיתונאים. "המשחק  מול מכבי חיפה היה משחק מאד שקול וידענו שמי שתכבוש את השער הראשון גם תנצח את המשחק. זה גם בדיוק מה שקרה".

https://www.youtube.com/watch?v=mWIjSs5o_2Q

המאמן המשיך וסיפר על המערך שזכה לביקורת לאחרונה: "במשחקים הראשונים אף אחד לא התייחס לשיטה, לפעמים הדברים משתנים אבל אני מאמין שזה הדבר הטוב ביותר בשביל לנצח. אם אנחנו מתייחסים למשחקים הראשונים לא היתה לנו החזקה בכדור כפי שיש לנו במשחקים האחרונים, בהם אנחנו מגיעים ל- 65 אחוזים החזקה בכדור. הבעיה שלנו היא לא בהחזקת הכדור אלא מול השער, במשחקים האחרונים לא הגענו למספיק מצבים".

המאמן סיכם את דבריו כשפניו לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "כל המשחקים העונה לא פשוטים, לא ניצחנו אף משחק בקלות ואנחנו יודעים שזה יהיה משחק מסובך. אנחנו גם יודעים שניצחון יבוא לנו בזמן".

הבלם איתן טיבי שהחל את הקריירה הבוגרת שלו במכבי נתניה סיפר: "אנחנו באים למשחק במומנטום פחות טוב אבל חשוב לנו לנצח גם בשביל המשך הדרך שלנו ונעשה הכל בשביל לנצח. אין שום משבר במכבי תל אביב, הקבוצה והשחקנים עושים את כל המאמץ כדי להגיע לאימונים ולמשחקים הכי טוב שאפשר. בתקופה האחרונה חסר לנו קצת מזל וריכוז ואני מאמינים שהכל יחזור כפי שהיה בעבר.

הבלם גם התייחס לעובדה שהקבוצה ספגה בשני המחזורים האחרונים דווקא ממצבים נייחים: "כל אחד מאיתנו מאד מחויב למצבים הנייחים, קורה שמאבדים ריכוז לשבריר שנייה ונכנס הגול. בתקופה האחרונה ספגנו שערים ממצבים נייחים ואנחנו נעשה הכל כדי שבמשחקים הבאים זה לא יקרה".