המנג'ר הספורטיבי של מכבי ת"א מקווה שקבוצתו תדע להתאושש במשחקים הקרובים ומצא נקודת אור בגאל מרגוליס שנכנס כמחליף: "הראה ניצוצות מהיכולת שלו"

מכבי ת"א חוותה אמש את הפסדה הרביעי העונה עם 1-0 למכבי חיפה במשחק שפתח עבורה את הסיבוב השני. הצהובים הגיעו למשחק בתקווה לרשום ניצחון ראשון בקרית אליעזר על מכבי חיפה  מאז מאי 2004. המארחים סיכנו את השער יותר ממכבי ת"א ולאחר 80 דקות מאופסות וויאם עמאשה היה זה שעט על כדור תועה בתיבת החמש והכריע את המשחק לטובת מכבי חיפה.

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרוייף סיכם את מה שקרה על כר הדשא ולמרות ההפסד מצא נקודת אור מהמשחק: "ההפסד בחיפה מאכזב אך הוא כבר חלק מההיסטוריה, עכשיו צריכים להתרומם להישאר מאוחדים ולהסתכל קדימה. לאחר שני משחקי חוץ אנחנו חוזרים לבלומפילד לשני משחקי בית נגד מכבי נתניה והפועל חיפה. אמנם לא לקחנו נקודות בקרית אליעזר, אך נקודת אור ראויה לציון היא שילובו של גאל מרגוליס שחזר להיות כשיר לאחר שהחלים מהפציעה בברך והראה ניצוצות מהיכולת שלו".

http://www.youtube.com/watch?v=6aiO5Ei6mrk

מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה, דיבר בשבח היריבה וניתח את מה שלא עבד עבור קבוצתו במשחק: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד אך אנחנו יכולים לעשות יותר בחלק ההתקפי. שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות אך אנחנו לא ניצלנו את שלנו. זה לא קל לשחק נגד מכבי חיפה, יש להם סגל טוב והם משחקים כדורגל טוב. אנו צריכים לעבוד יותר על הריכוז של השחקנים במצבים נייחים. זו לא אותה טעות כל שבוע, אך אנחנו חייבים לעבוד ולשפר את החלק הזה".

וינסנט אניימה הביע את תחושותיו בעקבות ההפסד: "אנחנו לא מאוכזבים מכך שהפסדנו למכבי חיפה אלא מכך שהפסדנו בגלל משהו שעבדנו עליו כל השבוע באימונים, זה מה שכואב לנו. זה יהיה מוגזם להסתכל עכשיו, אנחנו עדיין לא בחג המולד, יש עוד חמישה חודשים של כדורגל לשחק".

קשר הצהובים, מהראן ראדי דיבר על משמעות ההפסד להמשך הדרך של קבוצתו: "כל קבוצה שמתיימרת להיות בפסגה צריכה לקבל הפסדים בצורה הכי נכונה שאפשר שזה אומר ממחר להתכונן למשחק הבא. אנחנו במרתון וצריכים להמשיך בו במיוחד כשאנחנו רק נקודה מהמקום הראשון".