קשר מכבי ת"א מודע לתקופה הארוכה של קבוצתו ללא ניצחון על מכבי חיפה בקרית אליעזר: "כבר ניצחנו אותם העונה וננסה גם הפעם לעשות ככל מה שביכולתנו"

מכבי ת"א קיימה היום את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הפותח שלה בסיבוב השני נגד מכבי חיפה מחר בערב בקרית אליעזר. הצהובים ינסו לחזור למקום הראשון עם שלוש נקודות דווקא במגרש בו לא ניצחו את הירוקים למעלה מ-8 וחצי שנים. את הסיבוב הראשון סיימה מכבי ת"א עם תוצאת תיקו נגד בית"ר ירושלים בעוד מכבי חיפה מגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים. 

http://www.youtube.com/watch?v=azkLBE2WWcQ

עוד לפני שאלות העיתונאים הוצגה חנות האונליין הרשמית של מכבי ת"א שהושקה היום ומאפשרת לכל אוהד לרכוש את מוצרי הקבוצה באינטרנט. בין השאר ניתן יהיה לרכוש מוצרים ייחודיים לחנות האונליין כמו כדור חתום וחולצת שוער וגם לעצב חולצת משחק אישית עם שם ומספר לפי בחירת האוהד.

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, מודע ליכולות של מכבי חיפה למרות פתיחת העונה הלא טובה שלה: "יש להם סגל טוב מאוד ועכשיו הם בכושר טוב, לא הפסידו שישה משחקים. אנחנו ניצחנו בקרית אליעזר בפעם האחרונה לפני שמונה שנים אז בטוח שלא קל לנצח שם אך ננסה את המיטב. עשינו כבר דברים דומים העונה, שברנו כמה סטטיסטיקות שהיו לרעתנו, אך הדבר החשוב ביותר הוא להתקדם ולהשתפר בכל משחק".

המאמן דיבר גם על המשחקים האחרונים ועל המצב בטבלה לקראת פתיחת הסיבוב השני: "המשחקים שהיו הם בעבר וכרגע אנחנו חושבים רק על המשחק הבא וגם הטבלה פחות מעניינת אותי עכשיו. רק במחזורים האחרונים אני אסתכל עליה, עכשיו זה מוקדם מדי לעשות חישובים, צריך להתרכז בלהשתפר כל הזמן. אנחנו חייבים לנצח כל הזמן אך בכל משחק אתה לומד משהו על השחקנים, על היריבות ועל הליגה ובהתאם לזה לדעת להשתפר".

קשר מכבי ת"א, גל אלברמן שזכה לשחק ולנצח את מכבי חיפה בקרית אליעזר בעברו בקבוצות אחרות נותן כבוד ליריבה: "גם כשהם שיחקו טוב אך השיגו תוצאות פחות טובות ידעתי שהם קבוצה אחת מהחזקות בליגה וזה לא ימשך הרבה זמן. יצא לי לנצח שם אך תמיד כששיחקתי שם היה קשה מאוד. אנחנו לא מסתכלים על סטטיטיקות אלא מתרכזים בלאגור כמה שיותר נקודות כדי שנוכל להמשיך ולהיאבק בצמרת".

"הסטטיסטיקה נגדם מהשנים האחרונות לא לטובתנו אך אנחנו צריכים להראות על המגרש מה שונה ולא לדבר על זה. דיברו לפני המחזור הראשון על הקושי שלנו לנצח את מכבי חיפה והצלחנו לעשות זה וננסה לעשות שוב מה שביכולתנו. למרות התוצאות של הפועל ת"א אנחנו מתרכזים בעצמנו. נכון שזו הזדמנות לפתוח פער קטן בצמרת אך אם לא נעשה את העבודה שלנו זה לא ישנה".