נערים א' חתמו אליפות ראשונה העונה למחלקת הנוער הצהובה עם 1-5 על הפועל רעננה במשחק השלמה

ארבעה מחזורים לסיום העונה ותחילת טורניר אלוף האלופים הבטיחו לעצמם נערי א' של מכבי ת"א את תואר האליפות של ליגת נערים א' ארצית דרום. הצהובים גברו 1-5 על הפועל רעננה במשחק השלמה בו לא השאירו מקום לספק לגבי זהות המנצחת במשחק כבר מהפתיחה. לאחר 20 דקות התוצאה הייתה 0-3 עם שערים של גיא אביב, מתן חוזז (שער שמיני בששת המשחקים האחרונים) וסוהיל ארמלי (16 שערי ליגה). בתחילת המחצית השנייה המארחים צימקו את התוצאה אך מתן חוזז בשערו השני במשחק ויוסי סלליך קבעו ניצחון מרשים שחותם אליפות מרשימה לצהובים.

המאזן המרשים של נערי א' של מכבי ת"א שהביא לקביעת האליפות ארבעה מחזורים לתום העונה עומד על 21 ניצחונות מ-22 משחקים, 63 נקודות מ-66 אפשריות עד כה. כיאה לקבוצה אלופה למכבי ת"א 'עודד' יש את ההתקפה וההגנה הטובה ביותר בליגה. 83 שערי זכות ו-8 שערי חובה מובילים עבור הצהובים את הקטגוריות הללו בהפרש ניכר למדי. עם זאת, לנערי א' יש עדיין שתי מטרות חשובות בעונה זו.

לאחר ששתי ליגות נערים א' הבכירות, ארצית צפון ודרום מסתיימות מתחיל טורניר אלוף האלופים עם שלוש הקבוצות הראשונות מכל ליגה. כל קבוצה תשחק נגד שלושת הקבוצות מהליגה הנגדית ובתום שלושה מחזורים תיקבע אלופת האלופים של שנתון נערים א'. לנערים א' של מכבי ת"א מחכה גם חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה ב-23.4 בו ינסו הצהובים לעשות צעד נוסף לעבר הדאבל.