גביע רביעי העונה למחלקת הנוער של מכבי ת"א לאחר ניצחון משכנע של נערים ב' על מכבי חיפה. נערים ג' הפסידו

שני גמרים חיכו היום לקבוצות הנערים של מכבי ת"א בבית הנבחרות בשפיים, שניהם נגד מכבי חיפה. ראשונים לעלות על כר הדשא המטופח במתחם החדש היו נערי ב' של מכבי ת"א. לאחר זכיות של ילדים א' דרום, ילדים ג' דרום וטרום ב' דרום, זכו נערים ב' להיות הקבוצה הרביעית העונה ממחלקת הנוער של מכבי ת"א שמניפה את גביע המדינה. בליגה הם אמנם מעט רחוקים מהמקום הראשון ותואר האליפות, אך בכל הקשור לגביע המדינה נערי ב' הצהובים לא השאירו מקום לספק עם 0-3 משכנע.

 כבר מהפתיחה החניכים של אליעזר בן אהרון הלכו קדימה ולחצו את שערם של הירוקים מחיפה, לחץ שהשתלם בדקה ה-7. לאחר שני ניסיונות שנהדפו בתוך הרחבה הגיע עומרי הרמתי והפציץ פנימה את הראשון של מכבי ת"א 'אלי פוקס'. נערי ב' הצהובים הספיקו למצוא את הקורה לפני הדקה ה-32 בה בעט קפטן הקבוצה, אילון ירושלמי כדור מסובב לפינה הגבוהה שהעלה את קבוצתו ליתרון 0-2. בתחילת המחצית השנייה נערי מכבי חיפה ניסו לחזור למשחק ואף מצאו בעצמם את הקורה אך השער הבא במשחק הגיע גם הוא מרגלי מכבי ת"א.

רז יצחק עבר את השוער, גילגל פנימה את שערו ה-18 העונה בכל המסגרות שחתם ניצחון ותואר ראשון העונה לנערי ב' של מכבי ת"א. שריקת הסיום נתנה את האות להנפת הגביע של הקפטן, אילון ירושלמי ולחגיגות צהובות בשפיים. בשבת יחזרו נערי ב' למשחקי הליגה וינסו לצמצם את פער שמונה הנקודות ממוליכת ליגת נערים ב' ארצית דרום, מכבי פתח תקווה.

במפגש הגמר השני של צהוב נגד ירוק התמודדו נערי ג' של מכבי ת"א נגד המקבילה של מכבי חיפה. לצערם של שחקני מכבי ת"א 'אלדד' בגמר הזה לא היו אלה הצהובים שחייכו בסיום. זה דווקא התחיל טוב עם שער של עופרי משטא לאחר חמש דקות בלבד שהעלה את נערי ג' של מכבי ת"א ליתרון מוקדם. החניכים של שלומי מיטלקה המשיכו לסכן את שער מכבי חיפה במחצית הראשונה אך עם ירידת הקבוצות להפסקה התוצאה נשארה בעינה, 0-1 למכבי ת"א 'אלדד'.

חמש דקות מתחילת המחצית השנייה היו אלה שחקני מכבי חיפה שהצליחו לכבוש ולהשוות את התוצאה מרגלי עומר שדה. עם סיום 80 הדקות נכנסו הקבוצות להארכה של עשרים דקות שהסתיימה ברגע דרמטי. לצערם של הצהובים הם היו בצד הלא נכון של הדרמה כאשר במהלך האחרון של המשחק התרומם עומר שדה לכדור קרן ונגח פנימה. 2-1 למכבי חיפה בסיום ואכזבה לנערי ג' הצהובים ששניות לפני דו קרב הפנדלים ראו את הגביע חומק מהם.