האלופה הטרייה, נערים א' של מכבי ת"א, הוסיפה עוד ניצחון. שאר קבוצות המחלקה השלימו עוד שבת מוצלחת

ארבעה ימים אחרי שחתמו את האליפות, השלימו נערים א' של מכבי ת"א ניצחון 22 מתוך 23 משחקי ליגה. החניכים של זיו אריה ואבי יחיאל גברו במשחק חוץ על הכח רמת גן בתוצאה 2-4. מתן חוזז כבש צמד (16 שערי ליגה, צמד שלישי ברציפות), הבלם עומר פריוב הוסיף ואדנה סטראגאו חתם את התוצאה הסופית עם שער בכורה העונה. לנערים א' נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגת נערים א' ארצית דרום ולתחילת טורניר אלוף האלופים של ליגות נערים א'.

קבוצה נוספת של מכבי ת"א שחגגה באמצע השבוע תואר, נערים ב' שזכתה בגביע המדינה, המשיכה לנצח גם בליגה. החניכים של אליעזר בן אהרון גברו בקרית שלום על מ.ס באר שבע בתוצאה 0-8 ונשארו במקום הרביעי בטבלה, שבע נקודות מהפסגה. הדר לוי ורועי צארום (צמד כ"א), ג'וזף גנדה, רז יצחק, דניאל פישר ועמית רוזנבוים כבשו לנערי ב' ושמרו על סיכוי תיאורטי לכבוש את המקום הראשון בתום העונה.

שלושה ימים אחרי הפסד דרמטי וכואב בגמר הגביע חזרו שחקני נערים ג' של מכבי ת"א לליגה ולניצחונות. הצהובים גברו בקרית שלום 1-4 על הפועל ראשון לציון ושמרו על המקום השני, שמונה נקודות מהפסגה כאשר נותרו שישה מחזורים לסיום העונה. רוי רונן פתח עם שערו ה-22 העונה בכל המסגרות, שי גולן, רון גבאי וג'יג'י דרסיליה הוסיפו. גם נערים ג'2 של מכבי ת"א רשמו ניצחון נאה בשבת עם 1-5 על בית"ר ירושלים ונשארו במקום הרביעי בטבלה. שלושה שחקנים התחלקו בחמשת השערים כאשר אור דסה ולני אהרון כבשו צמד כל אחד וטל סנדרוביץ הוסיף.

אחת מהקבוצות של מכבי ת"א שכבר הספיקו לחגוג העונה זכייה בגביע המדינה, ילדים א' דרום רשמה בסוף השבוע ניצחון ליגה נוסף. הצהובים גברו בחוץ 0-4 על הפועל באר שבע ועלו למקום הרביעי כאשר ארבע נקודות בלבד מפרידות בינם לבין המקום הראשון. ילדים א' צפון של מכבי ת"א רשמו תיקו 1-1 בחוץ נגד סקציה נס ציונה. בליגת ילדים ב' מרכז נרשמו ניצחונות לשתי קבוצות מכבי תל אביב, ילדים ב' דרום גברו על הפועל ראשון 1-2 במשחק בין שתי קבוצות צמרת וילדים ב' צפון גברו 1-3 על גדנ"ע ת"א.