הדחה מאכזבת בחצי גמר גביע המדינה לקבוצת נערים א' שספגה 2-0 ממכבי חיפה

מכבי תל אביב 'עודד', אלופת ליגת נערים א' ארצית דרום, לא תוכל להשלים דאבל העונה לאחר שהודחה היום בחצי גמר הגביע עם הפסד 2-0 למכבי חיפה. את הדרך למשחק חצי הגמר שנערך באצטדיון המושבה עשו הצהובים בצורה חלקה למדי. שמשון ת"א, גדנ"ע ת"א, מכבי פ"ת ובני סכנין ספגו במשותף 17 שערים מהצהובים שבמקביל שמרו על רשת נקייה בכל המשחקים. היום זה הלך קשה יותר לחניכים של זיו אריה שנתקלו במכבי חיפה, אלופת הליגה המקבילה של מחוז צפון.

על משימת כיבוש השערים של מכבי ת"א במשחק הופקדה חוליה התקפית של גיא אביב, מתן חוזז, יונתן כהן וסוהיל ארמלי, שכבשו ביחד 69 שערי ליגה העונה. ארמלי היה זה שהגיע להזדמנות הטובה ביותר של נערי א' הצהובים כאשר ניצב אחד על אחד מול שוער הירוקים, מועיין חלבי שיצא והדף. מנגד גם נערי מכבי חיפה היו קרובים להבקיע במספר הזדמנויות אך למחצית ירדו הקבוצות ללא שערים.

המשחק המשיך באותו קצב מהיר מצד שתי הקבוצות גם במחצית השנייה אך לצערם של נערי א' הצהובים הרשת זזה, אך לא בצד הנכון. שערים של ערן ביטון ואור אילוז הכריעו את חצי הגמר לטובת הירוקים מהכרמל שעלו לגמר נגד הפועל ת"א. נערי א' של מכבי ת"א יתפנו להתרכז בטורניר אלוף האלופים של נערים א' שיכריע מי הקבוצה הטובה מבין שתי המחוזות, בו יפגשו בין השאר את מכבי חיפה.