פער ארבע הנקודות מהמקום הראשון נשמר בזכות צמד של דור ג'אן (22,75) ושער עצמי (85)

משחק חוץ קשה למכבי ת"א 'שחר' באשדוד הסתיים עם ניצחון חשוב 1-3 ששומר את תקוות האליפות בחיים. כדור עונשין מוצלח של דור ג'אן הוריד את הצהובים להפסקה ביתרון 0-1. המארחים השיבו בתחילת המחצית השנייה עם פנדל מדויק משלהם אך שער נוסף של דור ג'אן ושער עצמי הכריעו את המשחק לטובת מכבי ת"א 'שחר'. שלושה מחזורים לסיום, הצהובים שומרים על פער ארבע הנקודות ממכבי חיפה (גברה 0-5 על הפועל חיפה) כאשר במחזור האחרון שתי הקבוצות יפגשו בקרית שלום.

החניכים של עמיר תורג'מן, המדורגים במקום השני בטבלה, חיפשו לרשום ניצחון שני העונה על השלישית בטבלה, מ.ס אשדוד במשחק צמרת. המהלך המשמעותי הראשון במשחק הגיע בדקה ה-22 כאשר לנרי קהינדה הוכשל ברחבה. דור ג'אן בעט מדויק מהנקודה ועם שערו ה-12 העונה העלה את הצהובים ליתרון 0-1. עד סוף המחצית הראשונה אושר אבו ודניאל גרץ קיבלו הזדמנויות טובות להגדיל את היתרון אך היתרון הקטן של הצהובים נשמר עם הירידה להפסקה.

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה הצהובים נשארו ביתרון מספרי לאחר שקפטן מ.ס אשדוד, גדי קינדה הורחק בצהוב שני. דווקא אז, המארחים מצאו את הדרך בחזרה למשחק כאשר חמש דקות לאחר ההרחקה משה שעשוע הכניע את סהר חסון מהנקודה הלבנה. הצהובים לחצו קדימה בניסיון להחזיר לעצמם את היתרון ורבע שעה לסיום מהלך טוב של שגיא דרור הסתיים במסירה לדור ג'אן שמצא את הרשת מתוך הרחבה. שער 13 העונה לקפטן מכבי ת"א 'שחר'. חמש דקות לסיום הצהובים הכריעו את המשחק עם שער נוסף כאשר כדור רוחב של שחר פיבן מהאגף הסתיים בשער עצמי שקבע 1-3 למכבי ת"א 'שחר', תוצאה שנשמרה עד לסיום. בשבוע הבא הצהובים יצאו למשחק חוץ נוסף, נגד הפועל ירושלים.

הרכב: סהר חסון, שחר פיבן, אושר אבו, שון גולדברג, דין אקפי, ירדן פינטו, דור פרץ, דניאל גרץ, שרון זיסו, דור ג׳אן, לנרי קהינדה.