שמונה שערים ללא מענה של הצהובים נגד בני יהודה עזרו להם לצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות

מכבי ת"א 'שחר' גברה היום 0-8 על בני יהודה בשכונת התקווה במשחק יוצא דופן. הדרבי הקטן של תל אביב, שבסיבוב הקודם הסתיים עם 1-0 לבני יהודה, היה צפוי להיות צמוד אך הצהובים חשבו אחרת. דור ג'אן וגיא אביב כבשו במחצית הראשונה והורידו את מכבי ת"א למחצית ביתרון 0-2. המחצית השנייה הביאה איתה שערים נוספים של הצהובים כאשר גיא כהן ודניאל גרץ בלטו עם צמד כל אחד. שרון זיסו ושגיא דרור הוסיפו וחתמו את התוצאה הגבוהה ביותר של קבוצת הנוער הצהובה מאז ה- 0-8 על הפועל באר שבע בינואר 2009.

כבר בדקה ה-2 מכבי ת"א 'שחר' אותתה על כוונותיה כאשר דור ג'אן השתלט על הגבהה של גיא אביב וברגל שמאל מצא את הפינה. שער ליגה מספר 11 העונה לקפטן הצהובים. המבשל הפך לכובש בדקה ה-36 כאשר גיא אביב בעט כדור שפגע בדרך בעדן גנדלר והטעה את שוער בני יהודה. להפסקה ירדו שחקני מכבי ת"א 'שחר ביתרון 0-2 ותחילת המחצית השנייה לא רימזה על הבאות כאשר התוצאה נשמרה עד הדקה ה-63. אז הגיח שרון זיסו שחלף על פני הגנת המארחים, חדר לרחבה ובעט פנימה את שערו השמיני העונה בליגה.

השער הבא הגיע משחקן מחליף של הצהובים, גיא כהן שכמה דקות לאחר שנכנס מצא את הרשת ממסירה של דור ג'אן. כעבור שתי דקות משערו הראשון של כהן חגג מספר 11 של הצהובים שער ליגה מספר 11 והשלים צמד אישי במשחק שהעלה את קבוצתו ליתרון 0-5. מחליף נוסף של מכבי ת"א 'שחר', דניאל גרץ מצא גם הוא את הרשת מקרוב לאחר מהלך יפה של הצהובים ושתי דקות לסיום קיבלו הצהובים כדור עונשין מ-11 מטרים. עוד שחקן שעלה מהספסל, שגיא דרור, לקח את האחריות וכבש שער בכורה העונה. התוצאה הגבוהה ביותר העונה בליגת העל לנוער נחתמה עם שער נוסף של דניאל גרץ שהשלים גם הוא צמד וקבע 0-8 למכבי ת"א 'שחר'.

הניצחון של הצהובים משמח עוד יותר לאור העובדה שהמוליכה, מכבי חיפה, הפסידה 2-0 למכבי פתח תקווה. התוצאות הללו עזרו למכבי ת"א 'שחר' לצמק את הפער ממכבי חיפה ל-4 נקודות כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. בשבת הבאה יצאו הצהובים למשחק חוץ אצל מ.ס אשדוד.

הרכב: סהר חסון, שחר פיבן, דניאל שוורצבוים, אושר אבו, דין אקפי, תמיר אברהמיאן, דור פרץ, שרון זיסו, גיא אביב, לנרי קהינדה, דור ג'אן.