ארבעה שערים במחצית השנייה הניעו את מכבי ת"א 'שחר' לניצחון חוץ על הפועל ירושלים ושמרו על פער 4 מהפסגה, שני מחזורים לסיום

בשבועות האחרונים סידרו החליטו שחקני מכבי ת"א 'שחר' להוסיף קצת מתח לעונה בליגת העל לנוער כאשר צימקו את הפער מהפסגה ל-4 נקודות בלבד. היום התמודדו שחקני מכבי ת"א 'שחר' נגד הפועל ירושלים בניסיון להוסיף עוד מתח לשלבים המכריעים של העונה. במקביל למשחק הצהובים, מכבי חיפה התארחה אצל בני יהודה ועשתה את שלה עם ניצחון 3-0. הצהובים לא נתנו לירוקים להגדיל את הפער וגם הם עשו את העבודה עם ניצחון 1-4 על הפועל ירושלים שהגיע בזכות מחצית שנייה טובה.

הצהובים הגיעו למשחק החוץ נגד האחרונה בטבלה עם שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה ותקווה להשלים מהפך מדהים בצמרת. פעמיים פגשו העונה שחקני מכבי ת"א 'שחר' את הפועל ירושלים עם ניצחונות 0-5 בליגה ו 0-4 בגביע המדינה לנוער. היום זה לא הלך קל לחניכים של עמיר תורג'מן שלא מצאו את השער במחצית הראשונה. ההתקפה של הצהובים עם לנרי קהינדה ודור ג'אן בסיוע גיא כהן ושגיא דרור מאחוריהם לא הצליחה לעבור את שוער הפועל ירושלים והקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

תחילת המחצית השנייה סימנה את תחילת המפנה במשחק כאשר גיא כהן מצא את הרשת בדקה ה-50 והעלה את הצהובים ליתרון. שער 12 בליגה לכהן שממקומו בקישור הצהובים קובע את מקומו ככובש השני בטיבו של הקבוצה מאחורי דור ג'אן. חלוץ מכבי ת"א ראה את חברו כובש ומתקרב אליו והוסיף אחד משלו מהנקודה הלבנה בדקה ה-65. שער 14 העונה בליגה לדור ג'אן. כעבור 7 דקות המארחים הצליחו לצמק את התוצאה ולכבוש שער ראשון העונה נגד מכבי ת"א 'שחר'. בעשר הדקות האחרונות הצהובים החזירו לעצמם את יתרון שני השערים בזכות גיא אביב וחתמו את הניצחון עם שרון זיסו שקבע 1-4 בסיום למכבי ת"א 'שחר'.

הניצחון של מכבי חיפה בשכונת התקווה שמר כאמור על פער 4 הנקודות מהצהובים, שני מחזורים לסיום. בשבת הבאה יצאו הצהובים למשחק חוץ קשה אצל מכבי נתניה כאשר מכבי חיפה תארח את מ.ס אשדוד.

הרכב: סהר חסון, שחר פיבן, אושר אבו, שון גולדברג, דין אקפי, דור פרץ, ירדן פינטו, גיא כהן, שגיא דרור, דור ג'אן, לנרי קהינדה.