משחק ההוקרה השנתי לזכרו של שחר בריקמן ז"ל נערך היום במתחם האימונים בקרית שלום

מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב ערך היום את משחק ההוקרה השנתי לזכרו של שחר בריקמן ז"ל, אוהד מושבע של הקבוצה. שחר ז"ל, בנו של גדעון בריקמן, בעבר יו"ר מכבי תל אביב ומעצת ההימורים בספורט, נפטר בגיל 38 ממחלה קשה. מאז 2009 קבוצת הנוער קרויה על שמו כמכבי תל אביב 'שחר' והיום אירחה הקבוצה בקרית שלום את בני יהודה במשחק המסורתי לזכרו. שחקני הקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א קיבלו יום חופש יומיים לאחר הזכייה באליפות אך שלושה מהם, הקפטן שרן ייני, יואב זיו וריף פרץ הגיעו לצפות במשחק.

מעבר לשחקני הבוגרת ומשפחת בריקמן נכחו באירוע אחד משחקני ומאמני העבר הגדולים של מכבי ת"א, ניסים בכר ויו"ר ההתאחדות לשעבר, איצ'ה מנחם. עוד לפני המשחק נערך טקס בו נשא דברים מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, ניר לוין ושחקני שתי הקבוצות זכו גם לשמוע ולדעת על שחר בריקמן ז"ל. המשחק חולק לשתי מחציות של 30 דקות ובמחצית הראשונה עלו שחקני בני יהודה ליתרון 0-2 משערים של חן מזרחי ומאור קנדיל.

ניסיונותיהם של שחקני מכבי ת"א 'שחר' לכבוש לא הצליחו וקבוצת בני יהודה זכתה לראשונה ב'גביע שחר בריקמן'. בסיום המשחק נערך טקס בו קיבלו תחילה בני משפחת בריקמן מגן הוקרה מהמועדון  ולאחר מכן לקחו חלק בהענקת המדליות לשחקני שתי הקבוצות והגביע לקבוצה המנצחת.