מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מציגה את המאמנים שינסו להמשיך את התקדמות המחלקה גם בעונה הקרובה

כחודשיים לפני תחילת עונת 2013/14 נקבעה רשימת המאמנים שיובילו את קבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. חלק מהמאמנים המשיכו עם קבוצותיהם אשתקד לשנתון הבא, שינויים פנימיים נעשו בתוך המחלקה ומאמנים חדשים הצטרפו. מאמן קבוצת הנוער של מכבי ת"א בארבע השנים האחרונות, עמיר תורג'מן, עבר לשמש כראש מערך הסקאוטינג במועדון ויעבוד עם קבוצת הבוגרים וגם עם קבוצות הנוער.

מחליפו של תורג'מן בקבוצת הנוער יהיה זיו אריה שלפני שנתיים הוביל את קבוצת נערים ב' של המועדון לאליפות והמשיך עם אותו שנתון שזכה אשתקד באליפות נערים א'. עוזריו של אריה בקבוצת הנוער יהיו גילי לנדאו ואורן קדוש. לנדאו שימש כעוזרו של ניר לוין במחלקת הנוער לפני שלוש שנים, עבר לתפקיד מנהל מקצועי בעירוני ראשון לציון וחוזר לקדנציה נוספת בקרית שלום. אורן קדוש הוא בנו של שוער העבר, מיכאל (לופא) קדוש. את המושכות בקבוצת נערים א' יטול אליעזר בן אהרון, שהוביל אשתקד את נערים ב' לזכייה בגביע המדינה.

את קבוצת נערים ב' בעונת 13/14 יוביל ארז בלפר שמקבל את עמדת המאמן הראשי לאחר ששימש כעוזרו של עמיר תורג'מן בקבוצת הנוער. עוזריו של בלפר יהיו חיים לנציאנו שמצטרף למחלקת הנוער הצהובה לקראת העונה החדשה ואיתן כץ. גם מאמן ילדים א' דרום, אייל צחי הוא מאמן חדש שמצטרף למועדון העונה לאחר ששימש אשתקד כמאמן נערים ג' במכבי נתניה.

רשימת הקבוצות והמאמנים המלאה של מחלקת הנוער לעונת 13/14