המאמן התייחס לניצחון הגדול בדרבי, אניימה הביט לעבר העונה הבאה: "אשב עם ליל ונראה מה יקרה"

הניצחון הגדול אמש (4-2) בדרבי אולי לא היה משמעותי לגבי המצב בטבלה אך הצהובים יזכרו אותו בגלל סיבות אחרות. בעונה הראשונה מאז 2003/04 בה מכבי ת"א מנצחת שלושה משחקי דרבי בליגה הצהובים גם הצליחו להשוות את מאזן הניצחונות אמש לזה של הפועל עם 45. הצהובים ביטלו את המאזן השלילי היחיד שהיה להם נגד קבוצות ליגת העל ועשו זאת עם מהפך מדהים שכלל ארבעה שערים בין דקות 43 ל-90. זהבי, ראדי, קולאוטי ומיכה חתמו תצוגה נהדרת של הצהובים ומחקו את יתרון שני השערים של בן חיים ואדל מפתיחת המשחק.

http://www.youtube.com/watch?v=N5j84fKSV-I

המאמן המנצח, אוסקר גארסיה שהורחק במהלך המשחק ע"י השופט לירן ליאני לא הסתיר את שמחתו: "האוהדים חייבים להבין שזה לא קל לשחק ככה אחרי שזכינו באליפות. אני מאוד גאה בשחקנים במשחק הזה ובמשחקים האחרים, לאוהדים מגיע את זה. התחלנו לא טוב אבל אחרי שני השערים התעוררנו, אני יודע שהשחקנים שלי רצו לנצח, ואני מאוד שמח כי יש לנו רק עוד משחק אחד לסיים את העונה. לא הפסדנו מול הקבוצות הטובות ביותר בפלייאוף, הראינו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בישראל".

כובש שער השוויון הנפלא, מהראן ראדי אמר לאחר המשחק: "קיבלנו יופי של מתנה, הייתה חוויה, במיוחד שלא פתחנו את המשחק ושתי טעויות של כל הקבוצה הובילו לשני השערים, אבל חזרנו כמו גדולים וזו החותמת לחוזק המנטלי שיש לקבוצה הזו. השינוי היה ב-10 הדקות האחרונות של החצי הראשון, התחלנו לשחק פשוט וזה מה שהביא את הגולים. ידענו שהכושר הגופני שלנו יבוא לידי ביטוי, כבשנו ארבעה שערים והעיקר הניצחון וששימחנו את האוהדים".

השוער וינסנט אניימה היה גם הוא מאושר מהניצחון השני העונה בדרבי לו הוא שותף: "אני מודה לאלוהים, אין דבר מיוחד יותר מלסיים את העונה עם ניצחון כזה. לגבי האפשרות שימשיך במכבי אמר השוער: "כמובן שהכול אפשרי, אבל זה תלוי קודם כל במכבי, אני בטוח שג'ורדי ומכבי ידעו מה לעשות. נכון לעכשיו זה המשחק האחרון כי אני לא אשחק את המשחק הבא. אני אשב עם ליל ואראה מה התכניות שלהם לגבי, אני תחת חוזה שם ונצטרך לראות מה קורה".

"אני רוצה להודות לכל השחקנים, לכל האוהדים, לכל אנשי המועדון, אני אוהב את המועדון הזה ואת ישראל, זו מדינה מדהימה. אתם החזרתם לי את הביטחון שנעלם לי בשנה האחרונה, אני מאוד מעריך את זה".