השוער הניגרי נפרד הבוקר מהצוות המקצועי ומהשחקנים בקרית שלום וייצא לחו"ל

אניימה ששיחק אמש את משחקו האחרון העונה היה מאושר מסיום העונה עם ניצחון גדול בדרבי: "אין דבר מיוחד יותר מלסיים את העונה עם ניצחון כזה". לצד האמוציות של המשחק אניימה התפנה גם לדבר על עתידו: " נכון לעכשיו זה המשחק האחרון כי אני לא אשחק את המשחק הבא. כמובן שהכול אפשרי, אבל זה תלוי קודם כל במכבי, אני בטוח שג'ורדי ומכבי ידעו מה לעשות. אני אשב עם ליל ואראה מה התכניות שלהם לגבי, אני תחת חוזה שם ונצטרך לראות מה קורה".

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרוייף, אמר לאתר הרישמי: "אנו רוצים להודות לוינסנט על תרומתו האדירה למכבי ת"א במהלך העונה ולאחל לו בהצלחה במדי נבחרת ניגריה בקיץ. בשבועות הקרובים נמשיך ונעקוב אחר ההתפתחויות בנושא אניימה". אניימה ביקש להעביר מסר לפני שהוא עוזב: "אני רוצה להודות לכל השחקנים, לכל האוהדים, לכל אנשי המועדון, אני אוהב את המועדון הזה ואת ישראל, זו מדינה מדהימה. אתם החזרתם לי את הביטחון שנעלם לי בשנה האחרונה, אני מאוד מעריך את זה".

 לאניימה מחכות בתקופה הקרובה לא מעט משימות עם נבחרת ניגריה בלוח זמנים צפוף במיוחד. לאחר משחק ידידות בסוף החודש נגד מכסיקו אניימה וניגריה ישחקו נגד קניה ונמיביה במסגרת מוקדמות המונדיאל. לאחר מכן, באמצע חודש יוני אניימה וניגריה ייכנסו למשחקי גביע הקונפדרציות שייערך בברזיל שם ישחקו בשלב הבתים נגד טהיטי, ספרד ואורוגוואי.