נערי א' החמיצו הזדמנות לזכות באלוף האלופים, שאר קבוצות המחלקה רשמו ניצחונות במחזור הסיום של העונה

לאחר הישג מצוין של מקום שלישי בטורניר ידידות בינלאומי בגרמניה חזרו אתמול נערי א' של מכבי ת"א למשחקי טורניר אלוף האלופים של נערים א'. עם שש נקודות מלאות משני המשחקים הראשונים אירחו הצהובים את מכבי חיפה למשחק האחרון בטורניר. לחניכים של זיו אריה הספיק תיקו ואילו האורחים מחיפה היו חייבים לנצח בכדי לזכות בתואר הקבוצה הבכירה של ליגות צפון ודרום של נערים א'. שני שערים מוקדמים של מכבי חיפה העניקו להם את השליטה במשחק שהסתיים בתוצאה חד צדדית של 5-0 לאורחים. למרות ההפסד נערי א' של מכבי ת"א מסיימים עונה מוצלחת עם אליפות מרשימה שכללה הפסד ליגה בודד ב-26 מחזורים.

נערים ב' של מכבי ת"א סיימו את אלוף האלופים שלהם בטעם טוב עם ניצחון 0-5 על בית"ר טוברוק במשחק האחרון שלהם בטורניר. לאחר הפסדים בשני המשחקים הראשונים התאוששו החניכים של אליעזר בן אהרון וגברו בצורה משכנעת על הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגת נערים א' ארצית צפון. קפטן הצהובים, אילון ירושלמי כבש צמד, תומר אלטמן, רז יצחק ואיתי אלוני הוסיפו.

גם בליגות הילדים סיימו אתמול קבוצות מכבי ת"א את העונה שלהם. ילדים א' דרום עשו זאת עם ניצחון 0-2 על הפועל קרית אונו משערים של ירדן שועה וגיא דהן. ילדים א' צפון סיימו בתיקו חוץ 1-1 נגד האלופה, מ.ס אשדוד כאשר את השער לצהובים כבש גיא שלח מהנקודה הלבנה. ילדים ב' צפון, שחתמו זכייה באליפות בשבוע שעבר סיימו את העונה עם ניצחון נוסף, 0-6 על השנייה בטבלה, מ.ס אשדוד. ילדים ב' דרום רשמו גם הם ניצחון אחרון לעונת 2012/13 עם 2-4 על הפועל ראשון לציון מערב.