שתי אליפויות, ארבעה גביעים וטיפוח שחקנים בעוד עונה מוצלחת של מחלקת הנוער הצהובה

סיומה של עונת 2012/13 רואה את מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מסכמת עונה טובה נוספת עם עוד צלחות אליפות וגביעים לארון במקביל להתקדמות שחקני הקבוצות השונות של המחלקה. שתי אליפויות וארבעה גביעי מדינה היו בעונה הזו לקבוצות מחלקת הנוער, כאשר קבוצות הנערים, ילדים וטרומים של המועדון לקחו חלק בהצלחות. מי שלא הצליחה לזכות בתואר היא ספינת הדגל של המחלקה, מכבי ת"א 'שחר'. קבוצת הנוער של המועדון שקטפה שלושה תארים (שתי אליפויות וגביע) בשנתיים הקודמות, עברה עונה הפכפכה בסיומה החמיצה במעט עשיית היסטוריה עם אליפות שלישית ברציפות.

תקופה לא טובה בתחילת העונה עם שלושה הפסדים רצופים השאירה לחניכים של עמיר תורג'מן הרבה עבודה בהמשך העונה. חצי שני מצוין של העונה עם 13 ניצחונות מ-15 משחקים כמעט הספיק למהפך בטבלה אך הביא את הצהובים רק עד כדי נקודה ממכבי חיפה שחגגה אליפות. שלושה כובשים בולטים היו העונה למכבי ת"א 'שחר' עם חלוקה מאוזנת למדי ביניהם. דור ג'אן המשיך את כושרו מהעונה הקודמת והוביל את רשימת הכובשים עם 14 שערי ליגה. גיא כהן, שכמו ג'אן, גם לו זו הייתה עונה שנייה בקבוצת הנוער, כבש 12 שערים, פי שלושה מהעונה הקודמת. השחקן השלישי שהציג מספר דו ספרתי של שערים הוא שרון זיסו שגם הוא שיפר באופן ניכר את מספריו מעונתו הראשונה בנוער עם 10 שערים.

נערים א' (שנתון 96) סיימו את העונה עם תואר אליפות מרשים כאשר סיימו את העונה בליגת נערים א' ארצית דרום עם 17 נקודות הפרש על פני השנייה, הפועל ת"א. הקבוצה עם ההתקפה הטובה בליגה (114 שערים) וההגנה הטובה ביותר (12 ספיגות בלבד) רשמה עונה כמעט מושלמת עם 24 ניצחונות, תיקו והפסד. שלושה משחקני מכבי ת"א 'עודד' סיימו בראש טבלת כובשי השערים בליגה: יונתן כהן ( אחיו של גיא כהן מקבוצת הנוער) עם 24 שערים, סוהיל ארמלי שהגיע בתחילת העונה ממ.כ נשר עם 21 ומתן חוזז עם 20.

תואר נוסף במחלקת הנוער נקטף על ידי נערים ב' שחגגו זכייה מרשימה בגביע המדינה לאחר ניצחון 0-3 בגמר על מכבי חיפה. שחקני מכבי ת"א 'אלי פוקס' ספגו שער אחד בשישה משחקים, כולל בגמר בו ניצחו בזכות שערים של עמרי הרמתי, אילון ירושלמי ורז יצחק. הבאים בתור להוסיף גביע לארון הגביעים המועדון היו שחקני ילדים א' דרום (שנתון 99) שזכו בגביע המדינה לאחר 0-4 מרשים בגמר על מ.ס אשדוד. שנתון אחד מתחת אליהם הגיע תואר אליפות שני למחלקת הנוער בו זכו שחקני ילדים ב' צפון של מכבי ת"א. החניכים של עדי סומך זכו בתואר, מחזור אחד לסיום העונה כאשר גברו בדרבי פנימי של המחלקה על ילדים ב' דרום של מכבי ת"א, 0-2.

שנתון 2001 של מכבי ת"א שמר את גביע המדינה שנה שלישית ברציפות במועדון בזכות קבוצת ילדים ג' צפון. החניכים של אסף פרופטה גברו על הפועל ראשון לציון 1-2 באצטדיון ר"ג והיו לקבוצה הראשונה בצהוב כחול שזוכה העונה בגביע. המשחק שנערך במסגרת היום הפתוח של ההתאחדות לכדורגל היה חלק מהצגה כפולה של משחקי גמר כאשר גם טרום ב' דרום חגגה עם ניצחון 1-2 מכבי פתח תקווה.