ילדים ב' צפון ניצחו בדרבי פנימי וחגגו אליפות שנייה העונה במחלקת הנוער של מכבי ת"א

מחלקת הנוער של מכבי ת"א ציינה בשבת אליפות שנייה העונה כאשר קבוצת ילדים ב' צפון זכתה בבכורה של ליגת ילדים ב' מרכז. החניכים של עדי סומך זכו בתואר, מחזור אחד לסיום העונה כאשר גברו בדרבי פנימי של המחלקה על ילדים ב' דרום של מכבי ת"א, 0-2. האליפות של ילדי ב' צפון משלימה תואר שישי העונה של קבוצות מחלקת הנוער עם שתי אליפויות וארבעה גביעים. בנוסף, כל 15 קבוצות מחלקת הנוער ציינו את סיום העונה במחצית המשחק של הקבוצה הבוגרת נגד בני יהודה ביום שני בערב בהקפה משותפת כאשר אלו שזכו בתארים הציגו אותם לראווה. מטרום ב' ועד לקבוצת הנוער, כולם עלו על הדשא במשחק האחרון של אלופת ליגת העל לבוגרים וחגגו סיום עונה מוצלחת למחלקת הנוער. לפני המשחק נערך טקס מצטייני השבוע במחלקת הנוער כאשר השלושה שנבחרו הם לני אהרון מקבוצת נערים ג', גיא סביליה מטרום א' דרום וגיא שלח מילדים ג' צפון.

בזמן שנערים א' משתתפים בטורניר ידידות בגרמניה הקבוצה הבכירה של מחלקת הנוער הצהובה ששיחקה בשבת הייתה קבוצת נערים ב'. החניכים של אליעזר בן אהרון יצאו למשחק חוץ נגד מכבי חיפה במחזור השני של טורניר אלוף האלופים של ליגות נערים ב' וחזרו עם הפסד 6-4. המשחק רב השערים החל דווקא עם יתרון מוקדם של הצהובים (עמרי הרמתי) אך המארחים הפכו את התוצאה עוד במחצית הראשונה והמשיכו להוביל עד לסיום. שערים של רז יצחק, ג'וזף גנדה ואיתי אלוני רק צימקו את התוצאה ולא מנעו הפסד שני בשני משחקים של נערי ב' הצהובים שאיבדו סיכוי לסיים ראשונים בטורניר אלוף האלופים.

בליגת נערים ג' מרכז שתי הקבוצות של מכבי ת"א סיימו את העונה. נערים ג' של המועדון אירחו במחזור האחרון את הפועל ר"ג וסיימו בתיקו 1-1. סניר לוגסי כבש לצהובים שסיימו את העונה במקום השני הטבלה, חמש נקודות מהמקום הראשון. מי שסיימה במקום השלישי היא קבוצת נערים ג'2 של מכבי ת"א שהשלימה ניצחון 11 ברציפות עם 0-1 על הפועל באר שבע. טל זינגר כבש מהנקודה לזכות נערי ג'2.

גם קבוצות ילדים א' של מכבי ת"א שיחקו בשבת את המשחק האחרון של העונה. ילדים א' דרום סיימו את העונה במקום החמישי עם ניצחון 1-5 על סקציה נס ציונה כאשר חמישה שחקנים שונים כובשים לזכותם (נאור כהן, טל שגב, פרינס תומס, גיא דהן ודן גרוס). ילדים א' צפון סיימו את העונה עם ניצחון ראשון לאחר שישה משחקים, 1-3 על גדנ"ע ת"א משערים של גיא שלח, עוז אלדר וזיו אלבך.